اجتماعی

شورای اسلامی شهر می‌بایست نگاه زیرساختی به دستگاه تعلیم و تربیت داشته باشد

باراناخبر/ قم مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: شورای اسلامی شهر بازوی اصلی آموزش و پرورش است و امیدواریم با همکاری بتوانیم مهمترین مشکل خود را که کمبود سرانه فضای آموزشی است با رفع موانع و حمایت برطرف کنیم. خیرین مدارس

علیرضا رحیمی مدیرکل اداره کل آموزش و پرورش استان قم در جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم که با موضوع قیمت سرویس مدارس برگزار شد، تاکید کرد: شورای اسلامی شهر قم شهرستان به عنوان مرکز مرجع و تصمیم گیری در ابعاد مختلف شهر، گفت: یکی از دستگاه هایی که حوزه فعالیت آن در شهرستان و استان نسبت به سایر تجهیزات منحصر به فرد است؛ این یک سیستم آموزشی است که طیف وسیعی از خانواده ها را در بر می گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: شورای اسلامی شهر قم باید نگاه زیرساختی به نظام آموزش و پرورش داشته باشد و انتظار داریم شورای شهر قم در این زمینه نقش بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از وقت و انرژی این اداره کل و مدارس صرف ساختمان مدارس، آسفالت و … می شود، گفت: نظام آموزش و پرورش باید به عنوان زیرساخت همه دستگاه ها مورد توجه قرار گیرد و شورای شهر یک از این موضوع مستثنی است. نقشی بی بدیل در تسهیل زیرساخت های آموزشی ندارد و می تواند.

رحیمی تاکید کرد: در بازگشایی مدارس پس از محدودیت های کرونری، بیشتر اعتراضات خانواده ها مربوط به سرویس مدارس بود و امیدواریم با تعامل و همکاری این نگرانی را از دانش آموزان و خانواده هایشان دور کنیم.

وی گفت: بعد از کرونا وضعیت تحصیلی دانش آموزان بسیار تغییر کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم افزود: شورای اسلامی شهر بازوی اصلی آموزش و پرورش است و امیدواریم با همکاری بتوانیم مهمترین مشکل خود که کمبود فضای آموزشی، رفع موانع و حمایت است را برطرف کنیم. خیرین برای ساخت مدرسه

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا