اجتماعی

ارتقای نظام تعلیم و تربیت با استفاده از ظرفیت مجلس

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ارتقاء سیستم آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی از مهمترین برنامه های آموزش است.

به گزارش باراناخبر ، محسن حاجی میرزایی در مراسم مقدماتی معاون وزیر امور حقوقی و امور پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به خاستگاه احمدی لشکایی اظهار داشت: و به آموزش منجر شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین محورهای فعالیت وزارت آموزش و پرورش فعالیت و تعامل همزمان با مجلس شورای اسلامی است ، بنابراین کلیه فعالیت های وزارت آموزش و پرورش از طریق مباحث قانونی و پارلمانی انجام می شود و در این راستا نگرانی ها و سؤالات مطرح می شود. نمایندگان مجلس “. ما استفاده خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی برای بهبود نظام آموزش و پرورش را یکی از برنامه های مهم دانست و گفت: همه اعضای شورای معاونین و مدیران کل موظفند از مهارت مجمع در جهت بهبود سیستم استفاده کنند. و آموزش “

در پایان وی از آقای اوهادی معاون سابق وزیر امور حقوقی و امور حقوقی مجلس تشکر و قدردانی کرد برای تلاشهای وی و برای وی در پست جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این نشست ، قاسم احمدی لشکایی با تشکر از دولت و وزیر آموزش و پرورش به خاطر اعتماد به نفس آنها گفت: “فقط در سایه همکاری و اجماع می توان بزرگترین سیستم کشور را مدیریت کرد ، به گونه ای که سیستم آموزش و پرورش قادر است به فعالیت های خود ادامه دهد ، آرامش لازم است “. و هیچ آشفتگی وجود ندارد.

وی افزود: همه گروه‌های آموزش و پرورش باید برنامه خود را در برنامه های وزیر آموزش و پرورش انجام دهند تا اهداف ، کارکردها و فعالیتها را تحکیم کنند و در همین چارچوب با تمرکز بر فعالیتها ، سؤالات اعضا با شهرت پارلمانی کمتر خواهد شد. “

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، معاون وزیر امور حقوقی و امور مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از این پس ما در مجلس در بودجه آموزش و برنامه هفتم توسعه کار خواهیم کرد و از ظرفیت های خود استفاده خواهیم کرد. مجلس برای قانونگذاری. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا