عمومی

۲۰۲ مبتلای جدید کرونا در اصفهان شناسایی شدند / فوت ۲ نفر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از روز دوشنبه 21 فروردین لغایت 24 فروردین ماه، 859 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی این دانشگاه مراجعه کردند که از این تعداد 202 بیمار مبتلا به عروق ویروس کرونا قلب. بیماری در اصفهان شناسایی شده است که در این مدت 53 نفر در بیمارستان بستری شده اند.

در حال حاضر 264 بیمار مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که از این تعداد 58 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

همچنین در 24 ساعت گذشته 53 بیمار مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، طی 24 ساعت گذشته دو مورد فوتی بر اثر بیماری عروق ویروس کرونا گزارش شده است که هر دو در نهایت تشخیص داده شدند.

همچنین طبق اعلام این موسسه از ابتدا پاندمی کرونا تا امروز یک میلیون و 446 هزار و 376 بیمار مطمئن و مشکوک به عروق ویروس کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده اند که از این تعداد 486 هزار و 645 بیمار قطعی مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب هستند.

از ابتدای این پاندمی 18299 بیمار مشکوک و ایمن مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فوت کرده اند که از این تعداد 11643 مورد و 6656 نفر مشکوک به بیماری عروق ویروس کرونا هستند.

137 هزار و 507 بیمار عروق ویروس کرونا بهبود یافته از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

دکمه بازگشت به بالا