عمومی

برگزیدگان مسابقه قرآنی ترنم وحی استان بوشهر تجلیل شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ظهر سه شنبه در این نشست اظهار داشت: استان بوشهر از ظرفیت بالایی در زمینه فعالیت های قرآنی برخوردار است.

حجت الاسلام محمدرضا طاهری هدف از برگزاری این برنامه را ترویج گفتمان امید ، افزایش ایمان و قدرت مردم و تقویت همبستگی عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم به زودی شاهد اثرات قرآنی این برنامه ها در جامعه اسلامی باشیم. “

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور مدیر کل وقف و امور خیریه استان ضمن صحبت در مورد هدایای گسترده قرآنی از طرف علما و خیرین قرآنی این اقدام را اقدامی مثر در گسترش فعالیتهای قرآنی استان عنوان کرد. .

از برگزیدگان مسابقه آواز وحی قرآنی در استان بوشهر تقدیر شد

سید حسین ناظر ، مدیر کل صدا و سیمای استان ضمن ارزیابی مثبت برنامه های قرآنی استان در رمضان 1400 ، از ضبط و پخش بیش از 50 هزار دقیقه برنامه های قرآنی در صدا و سیمای استان با محوریت خبر داد. سخنرانی طواسی.

جلسه قرآنی مبلغین نور امید با تجلیل از 70 نفر منتخب جامعه قرآنی بوشهر در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد. خواهد رفت

در این مسابقه 32 مرکز قرآنی دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهار رشته قرائت ، حفظ ، مفاهیم و سبک زندگی قرآن در ماه مبارک رمضان با یکدیگر رقابت کردند که پخش آن از شبکه استانی تلویزیون مرکزی بوشهر.

دکمه بازگشت به بالا