فرهنگ و هنر

امروز بیش از هر زمانی نیازمند احیای فرهنگ شهید و شهادت هستیم

باراناخبر/ تهران رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مسئولان فراموش نکنند که چه فداکاری هایی دارند و مردم به یاد داشته باشند که باید راه این شهدا را ادامه دهند.

حجه الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر جمعه ۲۲ آبان ماه در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فاطمه اسدی که پس از اقامه نماز جمعه تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند احیا هستیم. فرهنگ شهادت و شهادت؛ تفحص شهیدی که توسط گروهی از مزدوران دمکرات مظلوم واقع شده و به شهادت رسیده است در چنین شرایطی پیام های متعددی دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد: جنایات گروهک های ضدانقلاب ماهیت شیطانی آنها را نشان می دهد. تفحص یک شهید پس از 3 سال برای نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را ندیده اند، عمق دشمنی مستکبران و مزدورانش را با ملت ایران آشکار می کند.

یکی از اعضای شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: تفحص این شهید عزیز یادآور نقش زنان این سرزمین در دفاع از کشور و انقلاب بود که زنان فداکار و وفادار در کنار مردان روی صحنه حضور دارند.

حجه الاسلام والمسلمین محمودی گفت: پیدا شدن این پیکرهای مطهر یادآور مسئولیت خطیر مردم و مسئولان در دفاع از ارزش های انقلاب است.

یکی از اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران خاطرنشان کرد: مسئولان فراموش نکنند که چه فداکاری هایی برای خود دارند و مردم به یاد داشته باشند که باید راه این شهدا را ادامه دهند.

بر اساس این گزارش؛ مراسم وداع با پیکر شهیده فاطمه اسدی که پیکرش پس از 2 سال انتظار توسط نیروهای تحقیق شناسایی شد، ظهر امروز جمعه 21 آبان ماه بعد از نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا