عمومی

جریمه ۶ میلیارد تومانی ۴ کشتارگاه مرغ در اصفهان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

غلامرضا صالحی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: چهار کشتارگاه در اصفهان هفته گذشته به دلیل توزیع و فروش گوشت مرغ در خارج از شبکه حدود شش میلیارد دلار جریمه شدند.

وی ادامه داد: این چهار کشتارگاه با توزیع مرغ در خارج از استان در بازار اصفهان قحطی مصنوعی ایجاد می کردند.

مدیرکل زندانهای دولت استان اصفهان بدون مراجعه به آمار ، از تعدادی مغازه خرده فروشی مرغ در این شهر طی روزهای گذشته خبر داد و افزود: شب گذشته تا ساعت 3 صبح امروز ، قاضی زندان ، قاضی دادگستری ، مقامات سازمان صمت و جهاد کشاورزی کشتارگاه ها را برای توزیع مرغ در بازار اصفهان رصد کرد ، از طرف دیگر ، با فروشگاه های خرده فروشی که بیش از قیمت مصوب مرغ می فروشند ، برخورد خواهیم کرد.

صالحی خاطرنشان کرد: جلسه ستاد تنظیم مقررات استان با حضور رئیس جمهور روز گذشته در قالب ویدئو کنفرانس برگزار شد و مصوب شد که از این پس مقیاس ستاد تنظیم بازار کشور اساس قیمت ها باشد زیرا قبل از اختیارات استانها در این زمینه به این استانها داده شد و این امر باعث شد که هر استان در مورد قیمت مرغ تصمیم بگیرد.

وی با بیان اینکه نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار داخلی برای هر کیلوگرم مرغ در حال حاضر 20 هزار و 400 یورو است ، گفت: در حال حاضر تعرفه ها اصلاح شده است اما مجدداً در ستاد تنظیم بازار داخلی بررسی می شود و قیمت جوانب مورد تایید مرغ مقدار کمی رشد می کند.

دکمه بازگشت به بالا