اقتصادی

سرمدی: در شهرستانهای دوردست مردم دچار مشکلات اشتغال هستند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی می گوید در حوزه های انتخابیه مانند اسدآباد که شهرستانی دور افتاده است و اهالی آن از نظر درآمد و میزان اشتغال مشکل دارند، البته مشکلاتی وجود دارد و هنوز به آن نرسیده ایم. یک نقطه قابل اعتماد از حمایت. حل مشکلات مردم.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با باراناخبر، در خصوص کمبودهای حوزه خود به دلیل حضور نمایندگان در تعطیلات نوروزی، گفت: به طور کلی برخی از مشکلات مردم در سراسر کشور مانند بیکاری، جوانان وجود دارد. و اشتغال و یا مشکلات معیشتی و سطح درآمد بسیاری از خانواده های آسیب پذیر. البته در مناطقی مانند اسدآباد که جزو دورافتاده ترین شهرها هستند و ساکنان آن از نظر سطح درآمد و میزان اشتغال مشکل دارند، طبیعتا این مشکلات وجود دارد و با تلاش دولت و مجلس همچنان اهمیت زیادی دارد. ما به راه حل معتبری برای مشکلات مردم نرسیدیم.

وی افزود: شایان ذکر است امسال دولت به دو صورت فراوانی و در دسترس بودن به کنترل کالاهای اساسی پول تزریق کرد و همچنین از نظر کنترل قیمت مردم با قیمت های سرگیجه آور کالاهای اساسی مواجه نشدند. این اثری است که جای تقدیر دارد و کار مشترکی است که دستگاه های حاکمیتی به آن توجه کردند.

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس کوزوو تصریح کرد: خوشبختانه امسال با توجه به اینکه مشکل بیماری عروق بیماری کرونا قلب کاهش یافته است، بحث بازار، فعالیت و نشاط مردم و بحث سفرها و ترددهای عید مطرح شده است. بسیار متفاوت از دو سال گذشته است.» از نظر روحی و روانی مانند دو سال گذشته آن را نداشتند.

سرمدی وله افزود: به دلیل مشکلاتی که رفع آنها توجه بیشتری را می طلبد، طبیعتاً در حوزه ها وجود دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در خصوص سفرهای رئیس جمهور و دستاوردهای استانی گفت: یکی از گلایه های ما از رئیس جمهور و تیم دولت این است که تا به حال به استان همدان و شهر اسدآباد سفر نکرده اند و امیدواریم در بهار شاهد این سفر باشیم. بگذارید نتایج آن برای ساکنان استان مثبت باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا