عمومی

رویکردآستان قدس همکاری حداکثری بامسئولان برای رفع مشکلات مردم است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از آستان قدس رضوی ، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار استاندار خراسان رضوی با اشاره به روحیه همکاری و تعامل خوب بین مسئولان ادارات مختلف استان خراسان رضوی افزود: ما امیدوارم که مسئولان استانی با همان روحیه و انگیزه ، فرصت خدمت به مردم را بسیار گرانبها بدانند و آستان قدس رضوی وظیفه خود می داند که به مسئولان کمک کند تا مشکلات مردم را با همان مهارت و مهارت حل کنند. قدرت.

وی ادامه داد: خدمت در استان خراسان رضوی و مشهد مقدس به دلیل انتساب امام علی بن موسی لذت (ع) در اینجا یک مزیت و موفقیت مضاعف وجود دارد ، مانند توفیق خدمت به خلق خدا و همسایگان و زائران امام هشتم (ع) که به خودی خود نشان از ارزش بالای خدمات در این شهر و استان دارد و ما را به خدا و اهل بیت نزدیک می کند (ع) می شود.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: نعمت خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران توفیق و خدمت بزرگی برای زائران و مجاوران حرم حضرت رضا است (ع) این همچنین یک ویژگی خدمات منحصر به فرد در استان خراسان رضوی است.

مروی ، با اشاره به محدودیت های آستان قدس رضوی برای رعایت دقیق آن حسادت اهدائی که آنها با آن روبرو هستند افزود: “ما معتقدیم که هیچ مشکلی برای همکاری و تعامل بخشهای مختلف برای حل مشکلات استان وجود ندارد و نمونه آن زمین مناسبی است که توسط آستان قدس رضوی در اختیار شهرداری و دولت قرار گرفته است. در شهید رجایی و باهنر ». با ساخت یک واحد مسکونی و امکانات شهری برای محرومان راه حلی برای مشکلات حاشیه شهر مشهد ارائه دهید.

وی با بیان اینکه دادن زمین با این منطقه به مسئولان برای حل مشکلات مردم در تاریخ آستان قدس رضوی بی سابقه بوده است: حسادت وقف فراهم شده است.

آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه رویکرد آستان قدس حداکثر همکاری و تعامل با مدیریت شهری و دولتی است ، اظهار داشت: اگرچه ارائه خدمات شهری از وظایف آستان قدس رضوی نیست بلکه با هدف از همکاری با مقامات و توسعه خدمات برای مردم مقدس به طور رایگان به دولت های شهر و دولت مانند پارک ملی مشهد و پارک ملی تهران داده شده است.

به گفته آستان قدس رضوی ، در این جلسه محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی قصد داشت از مشکلات حاشیه شهر مشهد ، سازه پیرامون حرم مطهر رضوی و توسعه پارکینگ برای زائران امام رضا (ع) جلوگیری کند.ع) مطلع.

دکمه بازگشت به بالا