عمومی

زیرساخت‌های درمانی استان بوشهر درخور شأن مردم نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، عبدالکریم جمیری چهارشنبه شب در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به بهبود وضعیت بیماری عروق بیماری کرونا گفت: از همه جهادگران عرصه سلامت که برای کنترل شده ایستادگی کردند قدردانی می کنیم. . ویروس کرونا. این عزیزان هستند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، کادر مدیریتی فعلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را نیروهایی متخصص، فداکار و جهادگر توصیف کرد و افزود: هر چند مدیریت دانشگاه علوم پزشکی در تلاش است. ، زیرساخت های فعلی بهداشت و درمان استان اصلا شایسته مردم نیست.

وی گفت: چندین بار پیشنهاد داده ام که برای عبور از شرایط فعلی، یک برنامه جامع اجرایی در یک بازه زمانی چهار یا پنج ساله تهیه شود تا بدانیم وضعیت فعلی چگونه است و در پنج سال آینده به کجا باید برسیم. . یک دوره مثلاً شش ماهه برای بهبود زیرساخت های بهداشتی استان داشته باشید.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: نکته دیگر این است که باید موضوعات شناسایی و اولویت بندی شود و برای هر کدام یک مرجع همراه تعیین شود که برای این امر می توان از ظرفیت همه مسئولان ارشد استان استفاده کرد. و نمایندگان مجلس».

جمیری خاطرنشان کرد: پس از مشخص شدن نقشه راه می توانیم از وزیر بهداشت، معاون اول رئیس جمهور و شخص رئیس جمهور پیگیری کنیم و در صورت عدم رسیدگی قطعا از ظرفیت قانونی مجلس برای پاسخگویی مسئولان استفاده خواهیم کرد. تا

وی تاکید کرد: حتی در صورت نیاز آمادگی دارم هفته ای دو جلسه برای بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی استان برگزار کنم. جوانان و مشکلات را از طریق وزارتخانه پیگیری کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برخی کشورها با تجمیع امکانات می توان خدمات بهتری ارائه کرد، گفت: در جزیره. خرگ این تجمیع امکانات باید بین دستگاه ها انجام شود تا خدمات بهتری به مردم در حوزه سلامت ارائه شود اما این امر باید با تمرکز و حضور دانشگاه علوم پزشکی انجام شود.

جمیری تاکید کرد: از همه شما عزیزان تشکر می‌کنم و از حضورتان خوشحالم، اما وقتی مردم زیر سایه نظام جمهوری اسلامی احساس عزت و عزت کنند و نه اینکه بخواهند با مشکلات برخورد کنند، چه زمانی بیشتر خوشحال خواهم شد.

دکمه بازگشت به بالا