عمومی

مردم استان بوشهر همکاری خوبی برای حضوری‌شدن کلاس‌ها داشته‌اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی موحدی عصر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر، اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از سرمایه گذارترین دستگاه های اجرایی کشور است چرا که سرمایه نیروی کار را داریم. و از همه مهمتر سرمایه اعتماد عمومی است.»

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مردم به ما اعتماد دارند، افزود: مردم با همه فضا و بحث ها حتی دغدغه های بحق والدین به ما اعتماد کردند و برای بازگشایی مدارس همکاری کردند.

وی با اشاره به حضور دانش آموزان در آموزش و پرورش پس از تعطیلات نوروزی گفت: بعد از 13 فروردین یعنی ایجاد نظام جمهوری اسلامی، 13 فروردین همه پرسی نظام آموزشی بود و مردم به آموزش و پرورش بله گفتند و عزیزترین عزیزان را تحویل دادند. به عزیزانشان برای ما در این شرایط سخت

موحدی گفت: همچنین از ملت دوستدار ایران و مردم شریف استان بوشهر و 15 هزار معلم شاغل و نزدیک به هشت هزار معلم بازنشسته استان بوشهر تشکر می کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش شهرستان دیر در هر کجا که است در سال جدید گامی رو به جلو بردارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تقدیر از مدیر سابق آموزش و پرورش دیر تاکید کرد: همه باید با مدیریت جدید آموزش و پرورش شهرستان دیر همکاری و از آن حمایت کنند.

مردم استان بوشهر همکاری خوبی برای حضور در درس داشتند

فرماندار دیرالزور می گوید آموزش و پرورش جامع ترین و محبوب ترین نهاد است اکثر و بنیادی ترین نهاد فرهنگی کشور است که در حوزه خود کارهای بزرگی انجام می دهد.

یونس باربرز وی افزود: اساس توسعه کشور در تمامی بخشهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بر کارآمدی آموزش استوار است.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش گنجینه قدرت برای کشور است و وظیفه تربیت نسل آینده و مسلح کردن فرزندان این سرزمین را به سلاح علم و دانش بر عهده دارد.

فرماندار دیر تاکید کرد: همه باید نگاه خود را به آموزش و پرورش اصلاح کنیم و نجات کشور در گرو توجه به این نهاد است.

امام جمعه موقت دیر گفت: با نگاهی به آیات قرآن و روایات بیشتر به اهمیت جایگاه تعلیم و تربیت و معلمی پی می برد. مایل برو.

حجت‌الاسلام سجيد ابراهيم سيدي با بيان اينكه آموزش در همه زمينه‌ها مؤثر است، افزود: اميد است اين تحولات همچون گذشته گام‌هاي مؤثري را به همراه داشته باشد و آموزش و پرورش در تربيت نيروهاي والا و ارزشمند و رعايت اخلاق اسلامي موفق‌تر باشد. “.

مردم استان بوشهر همکاری خوبی برای حضور در درس داشتند

رئیس جدید آموزش و پرورش دیر از تمام تلاش خود برای تکمیل آموزش و پرورش دیر گفت. بکار من خواهم گرفت.

عبدالحسین جهانگیری افزود: مدارس ما باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی متناسب با مدرسه و در جوار خانه و مسجد تربیت کنند.

وی گفت: دانشجویان ما باید آینده سازان انقلاب اسلامی و کارگزاران حکومت جهانی امام عصر (عج) باشند.Aj) بودن.

رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان دیر افزود: این مهم به همت گام دوم انقلاب اسلامی و با همت فرمانداران دولت سیزدهم و به ویژه مجموعه مهم و تاثیرگذار وزارتخانه محقق خواهد شد. تحصیلات. .

وی ادامه داد: خانواده رکن مهم آموزش و پرورش است و نقش آن به ویژه در دوران پس از کرونا نیازمند بازتعریف و بازسازی است.

جهانگیری گفت: در دوران کرونا شاهد مجاهدت همکاران فرهنگی بودیم، جهادی که کمتر مورد توجه قرار گرفت، اما خانواده ها نیز در این مدت مسئولیت مهمی بر عهده داشتند و باید برای رسیدن به تراز انقلاب اسلامی گام برداریم.

مردم استان بوشهر همکاری خوبی برای حضور در درس داشتند

در این مراسم از خدمات و زحمات احمد عبدالله زاده تکریم و عبدالحسین جهانگیری به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دیر معرفی شد.

دکمه بازگشت به بالا