عمومی

۲۶ نفر به لیست مبتلایان به ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سعید کشمیری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران درمورد تلاش های بی امان مراکز بیماری در استان بوشهر اظهار داشت. اظهار داشتتعداد کل افراد آلوده به ویروس تاکنون به 795 نفر رسیده است.

وی افزود: “از تعداد كل افراد با تاج پادشاهی در استان بوشهر تاکنون 368 مورد ویروس به طور قطعی از بین رفته است و 399 نفر هم اکنون تحت مراقبت خانگی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توزیع جغرافیایی موارد جدید را اینگونه توصیف کرد: از 26 پرونده مثبت جدید در استان بوشهر ، 12 مورد در دشتستان ، 9 مورد در بوشهر ، 3 مورد در دشتی و 2 مورد در گناوه. شناسایی شده اند

وی ادامه داد: “همه 12 مورد مثبت شهر دشتستان توسط مراکز کنترل بیماری شناسایی شده است. آنها طبق روال بهداشتی سابقه تماس با یک مورد مثبت را داشتند و تحت مراقبت خانگی هستند.”

کشمیر افزود: 9 مورد مثبت جدید در شهر بوشهر همه در مرکز تشخیص بیماری است شناسایی شده اند و از نظر سلامتی در خانه هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: 3 مورد جدید در شهر دشتی توسط مرکز بیماری ها شناسایی شده و همه تحت مراقبت خانگی هستند یکی از این افراد سابقه تماس با یک مورد مثبت را در استان قم دارد.

کشمیری تصریح کرد: در شهر گناوه 2 مورد به ثبت رسیده است که یکی از این موارد در خانه است و دیگری پرونده در بیمارستان بستری است و در حال معالجه است.

افزایش تعداد بیمارستان های بخش مراقبت های ویژه به 3

وی با اشاره به بستری شدن 67 بیمار مبتلا به علائم حاد تنفسی در بیمارستانهای استان ، اظهار داشت: در حال حاضر 15 مورد ویروس وجود دارد. تاج پادشاهی بیمارستان هایی در استان وجود دارد که سه تای آنها در بخش مراقبت های ویژه هستند.

دبیر ستاد ضد جنگ تاج پادشاهی وی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: مدافعان سلامت بوشهر به همراه مردم برای پیروزی هستند تاج پادشاهی آنها به آن احتیاج دارند و عموم مردم باید به بهداشت شخصی پایبند باشند ، به مسافت اجتماعی پایبند باشند و تا زمان کنترل این کنترل از شرکت در راهپیمایی خودداری کنند. تاج پادشاهی برو

دکمه بازگشت به بالا