ورزشی

رونالدو دوباره از قرنطینه عبور می کند


گزارش شده است شفاف طبق گفته موندو دپورتیوو ، #door_home_sports اکنون شبکه اجتماعی را پر می کند. بسیاری از ورزشکاران نشان دادند که چگونه روزهای انزوا را در خانه می گذرانند. یکی از آنها ، کریستیانو رونالدو ، ویدئویی را به اشتراک گذاشت که به فرزندانش آموخت که چگونه دست های خود را شستشو دهند تا از شیوع تاج جلوگیری کند.

با این حال ، به نظر می رسد که مهاجم پرتغالی از بودن در خانه خسته شده است و تصمیم گرفت به همراه نامزد و فرزندان خود خانه را ترک کند.

با کمال تعجب ، paparazzi پرتغالی لحظه لحظه بازی را به تاخیر نیاورد و از هر زاویه ای از مهاجم یوونتوس عکس گرفت. رونالدو از این مسئله ناراحت نبود و در مقطعی از او تشکر کرد.

در واقع ، در پرتغال محدودیت های مسافرت خیلی سختگیرانه نیست.مردم می توانند با فرزندان خود در هوای آزاد پیاده روی کنند ، برای مدت کوتاهی در خارج از خانه دویدند یا برای خرید مایحتاج بیرون بروند ، اما رفتار رونالدو بسیار محبوب است. هوادارانش چنین نکردند. آنها از طریق رسانه های اجتماعی از مهاجم پرتغالی انتقاد کردند.

به گزارش باراناخبر ، از رونالدو به دلیل ترک ایتالیا به ایتالیا انتقاد شده است. او مادر خود را برای سفر به مادیرا بخشید ، اما به نظر می رسید قصد ندارد در ایتالیا منزوی بماند.


انتشارات سایت مطابق با سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت انتشارات سایت بر عهده منابع اصلی بوده و باراناخبر هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا