ورزشی

انتقاد سانتوس از رونالدو؛ از رفتارش خوشم نیامد!

به گزارش خبرگزاری باراناخبر؛ کریستیانو رونالدو در دیدار تیم ملی پرتغال مقابل کره جنوبی در دقیقه 65 تعویض شد و در هنگام خروج از زمین با یکی از بازیکنان کره جنوبی درگیری لفظی پیدا کرد. در ابتدا به نظر می رسید که رونالدو از تعویض اولیه عصبانی بود، اما بعداً مشخص شد که اصرار بازیکنان حریف برای خروج سریع، ستاره پرتغالی را آزار داده است. فرناندو سانتوس، سرمربی باتجربه تیم ملی پرتغال در این باره و البته از عدم تمایل پرتغالی ها به حضور رونالدو در ترکیب ثابت این تیم صحبت کرد.

فرناندو سانتوس گفت: “ما اتفاقات رخ داده را از دو منظر می بینیم. من فقط شاهد مشاجره رونالدو با بازیکن کره جنوبی بودم. اما بعد از آن اتفاقات را در تلویزیون دیدم و اصلاً برایم مهم نبود که چه اتفاقی افتاد. اما بعد از آن این مسائل حل شده در درون تیم همه بازیکنان متمرکز هستند و برای بازی فردا در دسترس هستند.

احتمال حضور رونالدو در ترکیب اصلی؟ من همیشه اسامی 11 بازیکن را در ورزشگاه و رختکن اعلام می کنم و همیشه همینطور بوده است. پرونده برای من تمام شده و همه بازیکنان فرصت بازی دارند. تمایل پرتغالی ها برای نیمکت نشینی رونالدو؟ متاسفم و نمی خواهم به این موضوع اهمیت بدهم. من اخبار را تماشا نمی کنم و زمان کمی برای آماده سازی تیم دارم، بنابراین زیاد به آن فکر نمی کنم. من همیشه سعی می کنم بهترین ترکیب ممکن را ارسال کنم. از زمانی که وارد رختکن تیم ملی پرتغال شدم، تنها فکرم خدمت به کشور و تیم ملی بود.»

258 258

دکمه بازگشت به بالا