ورزشی

جدال غول‌های ایتالیا و اسپانیا در غیاب رونالدو/ تلاش نایب قهرمان برای بازگشت به جدول مسابقات

شب پایانی هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان امشب با برگزاری 8 مسابقه در گروه های E تا H پیگیری می شود.

در گروه E ، چلسی در روسیه به مصاف کراسنودار می رود که هفته نخست در خانه سویا به تساوی رسید. حریف روسی همچنین در خانه رن فرانسه یک امتیاز کسب کرد ، بنابراین هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی هستند تا امیدوار به صعود باشند. در مسابقه بعدی ، سویا که فصل گذشته قهرمان لیگ اروپا (جام یوفا) شد ، میزبان رن خواهد بود و سعی می کند به حداکثر امتیازات در خانه برسد.

دورتموند که در هفته اول در خانه به لاتزیو باخت ، برای بازگشت به جدول گروه F به مصاف زنیت سن پترزبورگ می رود.نماینده روسیه در این بازی کاپیتان آزمایشی مهاجم ایرانی خود را به دلیل سو for ظن برای اثبات تاجگذاری وی ، و در صورت شکست مقابل دورتموند ، اخراج سرگئی ساماک سرمربی این تیم امکان پذیر است.

لاتزیو و کلوب بروژ بلژیک که در هفته اول به پیروزی رسیدند ، برای کسب مقام اول در ورزشگاه المپیک رم صف آرایی می کنند. بازگشت چیرو ایموبیله از گل فصل گذشته سری A ایتالیا نقطه قوت بیانکوسلسکی است.

بدون شک مهمترین دیدار هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب بین یوونتوس و بارسلونا در خانه نماینده ایتالیا برگزار می شود. بسیاری انتظار داشتند دوباره مسابقه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را تماشا کنند ، اما فوق ستاره پرتغالی تاج گذاری کرده و مفقود شده است. هر دو تیم در هفته اول به پیروزی رسیدند و امشب برای برتری بازی می کنند. فرانتس واروس مجارستانی و دینامو کیف اوکراین یک دیدار دیگر از گروه G برگزار می کنند.

پاری سن ژرمن پس از باخت در خانه مقابل منچستر یونایتد ، به دنبال پیروزی در خانه تیم معروف ترکیه ای H است که ضعیف ترین تیم گروه H است. نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا متوجه شد که با وجود نمایندگان انگلیس و آلمان ، گذراندن مراحل حذف بسیار دشوار است.

منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان لایپزیگ است. نبرد دو تیم در این مسابقه برای برتری است. شیاطین سرخ می خواهند در خانه پیروز شوند تا در راس قرار بگیرند و به عنوان مدعی اول تیم مرگ شناخته شوند.

شب گذشته 8 مسابقه برگزار شد و همه تیم های مدعی به جز رئال مادرید برنده شدند. بیایید نگاهی به نتایج و جداول گروه های A تا D بیندازیم.

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا