ورزشی

یک بارسایی رونالدو را به مسی ترجیح داد

به گزارش خبرگزاری باراناخبر؛ آلوز و رونالدو سال های زیادی را به عنوان رقیب در دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در زمین مسابقه سپری کردند.
این دو بازیکن دیگر در این دو باشگاه حضور ندارند و سال های پایانی فوتبال خود را دور از لالیگا سپری می کنند اما آلوز در گفتگو با روزنامه اسپانیایی مارکا به تمجید از رونالدو پرداخت.
این بازیکن برزیلی در این مصاحبه به خبرنگار مارکا گفت: من عاشق کریستیانو هستم. ما دیگر در بارسا یا رئال نیستیم و می توانم به راحتی صحبت کنم زیرا همیشه احساس می کردم آن آزادی عمل را ندارم. کریستیانو یک نمونه بسیار خوب برای همه ما بازیکنانی است که خیلی خوب نیستیم. او به ما نشان داد که با کار و تلاش می تواند مقابل بهترین ها رقابت کند.

بازیکن بارسلونا رونالدو را به مسی ترجیح داد

وی با اشاره به درگیری با رونالدو گفت: برای او احترام زیادی قائل هستم و این فرصت را داشتم که به او بگویم. لحظه ای بود که به او سلام کردم و او به خاطر رقابت دو تیم به من توجهی نکرد. این یک جنجال بود که هرگز منتشر نشد. اما در رختکن مراسم توپ طلا دعوای مختصری داشتیم. من به همه سلام کردم و او به من توجهی نکرد.
آلوس با اشاره به روحیه قوی این بازیکن افزود: با او همذات پنداری می کنم زیرا هر کاری در زندگی ام انجام داده ام با تلاش بوده است. به عنوان یک بازیکن، من به کریستیانو بیشتر از مسی نزدیک هستم و این به خاطر تلاش است، نه استعداد. لئو با این استعداد متولد شد و این در سطحی است که فقط او می تواند به آن برسد.

بیشتر بخوانید:

251254

دکمه بازگشت به بالا