اجتماعی

امروز؛ آخرین مهلت مدیران مدارس برای ارزیابی مستندات مشمولان رتبه‌بندی

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، آخرین مهلت اظهار نظر و ارزیابی مدارک دبیران توسط مدیران مدارس برای فرآیند ارزشیابی آنها تا پایان امروز پنجشنبه 21 آبان ماه است.

به گزارش باراناخبر، صادق ستاری فرد سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز جمعه 6 آبان ماه دسترسی مدیران مدارس را برای اظهار نظر، ارزیابی اسناد و مدارک معلمان و آنهایی که در معرض ارزشیابی هستند باز کرده ایم. و تا عصر دیروز (دوشنبه) 18 آبان ماه مدارک و مدارک 235000 نفر مورد ارزیابی قرار گرفت و مدیران مدارس در مورد صلاحیت معلمان اظهار نظر کردند و این مهلت تا پایان هفته اعتبار دارد و مدیران مدارس سعی کنند در مورد مدارک اظهار نظر کنند. مدارک و صلاحیت معلمانی که تا پایان هفته واجد شرایط هستند.

وی تاکید کرد: می دانیم که مدیران مدارس مشکلات دیگری دارند اما اگر می خواهیم کار راحتتر پیش برود باید با یک اقدام جهادی در این بازه زمانی وارد شوند و صلاحیت معلمان را ارزیابی کنند.

به گزارش باراناخبر، وزارت آموزش و پرورش همچنین مهلت تایید نهایی مدارک ارزشیابی معلمان را تا پایان روز پنج شنبه 21 آبان ماه اعلام کرده و در اطلاعیه ای تصریح کرده است که «براساس اجرای قانون طبقه بندی، است . معلمان فعلی اسناد خود را در سیستم آپلود کرده اند، مورد ارزیابی قرار گرفته اند و از 6 نوامبر به مدیران مدارس امکان بررسی اسناد معلمان داده شده است. تاکنون صلاحیت 235 هزار معلم توسط مدیران مدارس مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است و از امروز رویکرد ارزیابان حرفه ای فعال می شود تا مدیران مدارس و ارزیابان حرفه ای به طور همزمان صلاحیت معلمان را ارزیابی کنند.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: با توجه به تسریع در روند اجرای قانون ارزشیابی، آخرین فرصت برای بارگذاری و تایید نهایی در سامانه ارزشیابی توسط معلمان تا پنجشنبه 12 نوامبر مسلم – قطعی.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا