عمومی

روز قدس نماد عدالت‌خواهی و دفاع از مظلومین جهان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در مصاحبه با آنلاین ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس ، این روز را بزرگترین سمبل مبارزه با خیانت ، استبداد و حمایت از مظلومان جهان توصیف کرد و افزود: استکبار جهانی به رهبری رژیم تروریستی آمریکایی با همه نیروها از به اصطلاح (توافق قرن) ، سیاستی را دنبال کرده است که کاملاً حقوق مردم فلسطین را نقض می کند و مسئله فلسطین را از ذهن افکار عمومی جهانی پاک می کند ، اما با وحدت و همبستگی جهان اسلام ، این سیاست پوچ این کار به کابوسی دست نیافتنی تبدیل شده است .این امر انجام می شود و قدس مقدس با مراقبت از خداوند آزاد می شود.

وی با تأکید بر اینکه امسال جشن روز قدس به دلیل شیوع تاج از شرایط ویژه ای برخوردار است و در قالب دیگری برگزار می شود ، افزود: با توجه به شیوع ویروس تاج و شرایط ویژه ای که بر انسان حاکم است. و معیارهای احترام به شرایط مردم “. شکل اجتماعات ارزشمند معنوی روزه داران ، که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، با فریاد حاکمیت فلسطین و فریاد عدالت و عدالت برای جهانیان و انتظار بقیه خدا ، زبان روزهداری را تغییر دادند. و از این نظر از دیگر ظرفیتهای مشخص شده ما از فضای اینترنت و رسانه ها استفاده می كنیم تا اعلام كنیم كه حفظ آرمان های مقدس قدس و جبهه مقاومت پایان نمی یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: امسال روز قدس در فضای آنلاین جشن گرفته می شود و از این نظر اسکن انجام شده است که ما نه تنها یک روز قدس بلکه یک هفته خواهیم داشت. قدس و بخشی از این هفته روزهایی پس از دستورات مقام معظم رهبری خواهد بود. رهبری باید در روز قدس امسال داده شود و نکاتی که در دستورات وی ذکر شده باید توسط ملت مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام جعفرزاده تأکید کرد: آرمان فلسطین فراموش نشدنی است و مردم آزاد جهان از وسایل مختلفی مانند فضای اینترنت و برگزاری سمپوزیوم در فضای اینترنت و کنفرانس های ویدئویی و صوتی مظلوم فلسطین استفاده خواهند کرد. در جهان ، زیرا روز جهانی القدس وحدت جهان اسلام و نشان دادن وحدت امت اسلامی در مسئله فلسطین و حمایت از آرمان قدس قدس ، نخستین شماره جهان اسلام محسوب می شود و می تواند نعمت های بسیاری را به همراه آورد.

دکمه بازگشت به بالا