عمومی

با سلامت در انتخابات برنده باشید آقای علی‌نژاد!

همین چند ساعت پیش ، معاون قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در ستاد سخنرانی زیبایی را در مقر علیه کرونا در ورزش انجام داد. “برای المپیک ، باید به آینده نگاه کنیم تا تعجب نکنیم.” آره! آقای علی نژاد گفت. اما چگونه باید این آینده نگری به بدنه ورزش تزریق شود؟ آیا تأخیر 13 ماهه در برگزاری انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی بخشی از برنامه آینده شما است؟!

9 نوامبر 1998 ریاست غلامرضا نوروزی در فدراسیون پزشکی ورزشی به پایان رسید و امروز 8 ژانویه 1999 است. یک فدراسیون با اهمیت فدراسیون پزشکی ورزشی یک کشور ، به ویژه در سال المپیک ، 415 روز است که رئیس جمهور ندیده است!
من به تقویم نگاه می کردم که دیدم 10 ماه و 10 روز از انتصاب شما به عنوان معاون توسعه قهرمانی و ورزش های حرفه ای می گذرد. در واقع ، روزی که معاون وزیر ورزش را به عهده گرفتید ، هیچ بیماری همه گیری در دنیا نبود و بازی های المپیک به تأخیر نیفتاد. اما به نظر می رسد با یک پیش بینی و پیش بینی عجیب و غریب ، این دو را با هم پیش بینی کرده اید ، در غیر این صورت هیچ دلیل دیگری نمی تواند توجیه 300 روزه غفلت از انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی را داشته باشد.

البته به نظر می رسد که شما نسبت به سرنوشت فدراسیون پزشکی ورزشی خیلی بی تفاوت نیستید. شنیدیم که همین چند روز پیش شما از یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری دعوت کرده اید که نامزد شود. گفته می شود که از قضا یکی از رای دهندگان مجلس آن روز مهمان شما بود! فقط میزها و صندلی های اتاق شما می توانند گواه آنچه شما گفتید و شنیدید باشید ، اما تردیدی نداریم كه توصیه شما به هر دو طرف تلاش برای یك انتخاب سالم بود! شما قطعاً به این کلیشه گفته اید که وزارت ورزش این بار نیز در مجمع انتخاباتی فدراسیون ها دخالت نخواهد کرد!

هفته آینده ، در همان زمان (دوشنبه ، 6 ژانویه) ، فدراسیون پزشکی ورزشی رئیس خود را به رسمیت می شناسد. البته برای کسانی که 415 روز تأخیر وزارت ورزش در برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را تحمل کرده اند ، این 7 روز حتی در کسری از ثانیه می گذرد. نتیجه چه خوب و چه بد باشد ، توسط جامعه ورزش پذیرفته شده است ، اما مطمئناً چیزی مهمتر از نتیجه شمارش آرا خواهد بود. که وزارت ورزش در این آزمون انتخابی برنده می شود. برنده شدن به معنای رای دادن نامزد مورد حمایت نیست. پیروزی در اینجا به معنای گسترش صداقت در روحیه اجتماع و سلامت در انتخابات است.

251 251

دکمه بازگشت به بالا