اقتصادی

رضایی: ما طرفدار اینترنت پرسرعت، ارزان و با کیفیت هستیم

یکی از اعضای کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس کوزوو گفت: هدف طرح دفاعی مسدود کردن اینترنت، بستن و بستن مشاغل اینترنتی نیست، بلکه آزادی افراد، اشتغال و مشاغل و امنیت را تضمین می کند. مردم ایران در فضای مجازی ما حرفه ای هستیم و خواهان اینترنت پرسرعت، ارزان و با کیفیت هستیم.

به گزارش باراناخبر، ابراهیم رضایی در جلسه علنی امشب (چهارشنبه) در تذکری با استناد به اصل سوم قانون اساسی، اظهار کرد: نمایندگان تشکیل شد و مجلس متهم به محدودیت در فضای مجازی شد.

وی افزود: به مردم اطمینان می دهیم که مجلس و کمیسیون مشترک به دنبال محدودسازی آزادی مردم و کاهش دسترسی مردم به اینترنت نیستند. این طرح مطلقاً با هدف مسدود کردن اینترنت، تعطیلی و تعطیلی مشاغل اینترنتی نیست، بلکه به دنبال تضمین آزادی مردم، اشتغال و کسب و کار مردم و امنیت مردم ایران در فضای مجازی است. ما حرفه ای هستیم و خواهان اینترنت پرسرعت، ارزان و با کیفیت هستیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مجلس و کمیسیون مشترک آماده شنیدن نظرات کارشناسان در خصوص این طرح هستند، کلیات این طرح قبلا تصویب شده است و با خرد جمعی جزئیات به تصویب می رسد.

وی در پایان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست تا فکری جدی برای کاهش کیفیت اینترنت در کشور در هفته های اخیر داشته باشد.

به گزارش باراناخبر، معاون قوانین مجلس روز گذشته (سه شنبه) در نامه ای خطاب به رئیس کمیسیون ویژه حمایت از حقوق کاربران، رای گیری روز سه شنبه کمیسیون ویژه و تصویب طرح حمایت در مجلس را غیرقانونی اعلام کرد. عمومی. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا