ورزشی

رسولی: علی‌نژاد برای تامین فشنگ قول مساعدت داد/ امیدواریم زودتر اسلحه‌ها به دستمان برسد

سخنگوی فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: این تحریم ها تأثیر مستقیمی بر عرضه مهمات داشته است ، اما معاون وزیر ورزش قول داده است كه به ما كمك می كند تا بطور دقیق تر این موضوع را دنبال كنیم.

ناصر رسولی در گفت و گو با باراناخبر ، در مورد شرایط اعضای تیم ملی حاضر در این تمرینات اظهار داشت: تمرینات تیم ملی تحت نظارت کارکنان تمرین به خوبی انجام می شود. مربیان همچنین از تمرینات راضی هستند. طبق مصوبات وزارت ورزش و ستاد ملی كرونا ، ملی پوشان برای مدت طولانی از آموزش چهره به چهره دور بودند. بعد از ارتش آلمان و با انفجار کرونا ، آنها به صورت آنلاین و در خانه تمرین کردند اما در این مدت همه چیز خوب پیش رفت.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سؤال كه چه زمان می توان آن را اردوی منسجم برای اتباع دانست ، گفت: در حال حاضر مهمترین مسئله برای فدراسیون حمایت از سلامت مربیان و اتباع است. طبق اطلاعیه های موجود ، پروتکل های بهداشتی را به صورت چهره به چهره انجام می دهیم و طبق اطلاعیه ها تمرین هایی را انجام می دهیم.

وی عنوان کرد: تمرین تیم ملی اسلحه از 6 تیر آغاز شد و روز چهارشنبه به پایان رسید. تیم ملی یک هفته مرخصی دارد و تمرین هفته آینده آغاز می شود.

رسولی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه اقداماتی می توانید برای ایجاد یک مسابقه انجام دهید ، گفت: “فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا مسابقه ای را پیش بینی نکرده اند ، زیرا بدون مسابقه ، تیم ملی نمی تواند آزمایش شود. تأثیر حضور یک ورزشکار در یک رقابت بیشتر از برخی از تمرینات است. ورزشکاران باید به رقابت بپردازند ، اما یافتن مسابقات تاج به دلیل شرایطی که در سرتاسر جهان وجود دارد کار ساده ای نیست.

وی اظهار داشت: ما به یک سری مسابقات نیاز داریم تا به یک مسابقه ارسال شود. برای ارسال تیم باید حداقل 15 مرحله انجام شود. اگر شرایط لازم برای انجام این مراحل فراهم شود ، ما نیز از آن استقبال خواهیم کرد ، اما همه اینها برای ارزیابی همه جوانب لازم است.

وی در مورد تعویض اسلحه جواد فروغی ، اظهار داشت: بلافاصله پس از کسب سهمیه المپیک ، مربیان و مسئولان فدراسیون با کارخانجات تولیدی برای بروزرسانی سلاح های ملی المپیک مکاتبات کردند. با برخی از آنها هماهنگ شده است که امیدواریم در اولین فرصت به ما برسد. درمورد جواد فروغی ، ما اواخر سال 1998 با کارخانه اسلحه وی مکاتبات کردیم. آنها همچنین توافق کردند و اسلحه تولید کردند. اما به دلیل Corona ، ما محدودیت هایی داریم و هنوز این سلاح را دریافت نکرده ایم. امیدواریم هرچه سریعتر به دست ما برسد.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در پاسخ به سؤالی درباره راهبرد فدراسیون برای تهیه مهمات در این شرایط گفت: “وضعیت فعلی مهمات به تحریم ها برمی گردد و تحریم ها منبع کمبود مهمات است.” این مسئله چندین سال است که فدراسیون را به ستوه آورده و فدراسیون را به چالش کشیده است. یکی از مواردی که به طور مستقیم در عرضه مهمات تأثیر گذاشته است ، این تحریم است و ورزش ما از این امر رنج می برد.

وی اظهار داشت: با گذشت سالها ، فدراسیون برای تهیه گلوله ها به صورت موردی راه حل های منطقی پیدا کرده است. اکنون اوضاع مانند گذشته است و هیچ چیز تغییر نکرده است. فدراسیون همان راهها را دنبال می کند. علینژاد ، معاون وزیر قول داد برای کمک به فدراسیون در پیگیری این موضوع برای تهیه مهمات به اوایل هفته کمک کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا