اجتماعی

درخواست “خزعلی” برای جدیت و اهتمام در رسیدگی به پرونده “شلیر رسولی”

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خواستار جدیت و اهتمام در رسیدگی به پرونده «شالیر رسولی» (زن کردی که برای مواجهه با حمله شوهر همسایه از ساختمان به پایین پریده بود) شد.

به گزارش باراناخبر، انسیه خزعلی وی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: در تهاجم دشمن بعثی، شالیری (دشت) نیز اسیر شد، اما ناموس خود را از دست نداد و حتی به قیمت جان باختن جان بسیاری آزاد شد. حالا خانم شلیر رسولی دوباره با زنانگی و پاکدامنی خود اصالت اقلیم کردستان را نشان داده است.» او خودش را نشان داد، اگرچه برای خیلی ها ارزشمند بود. چه رازی در نام شلیر وجود دارد که دامان او هنوز از تجاوز آزاد بود. “

وی در توئیتی دیگر ادامه داد: «شلیر نماد یک زن مسلمان کرد و نمونه خاطرات غیب است، مظهر عینی تربیت دینی، عفت، عزت و کرامت… به خانواده این بانوی بزرگ تسلیت می گویم. و مردم پرتلاش مریوان.نماینده اینجانب این ضایعه را به خانواده ایشان تسلیت می گوید.»

خزعلی همچنین با بیان اینکه امروز با رئیس دادگاه کردستان صحبت کردم و خواستار جدیت و اهتمام در رسیدگی به پرونده مسبب این موضوع شدم و وی را در این زمینه بسیار مصمم دیدم، گفت: امیدوارم دستگاه قضایی آموزش دهد. چنین متجاوز درسی که همیشه در یاد او خواهد ماند.»

درخواست "خزعلی" برای جدیت و اهتمام در برخورد با موضوع "شالیر رسولی"

درخواست "خزعلی" برای جدیت و اهتمام در برخورد با موضوع "شالیر رسولی"

به گزارش باراناخبر، چندی پیش «شالیر رسولی» زن کردستانی برای جلوگیری از حمله شوهر همسایه از پنجره خانه به پایین پرید و جان باخت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا