اجتماعی

دستگیری فروشنده سلاح با ۳ قبضه اسلحه و ۴۰۰ فشنگ در شرق تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف سه قبضه سلاح سرد به همراه حدود 400 فشنگ مهمات در شرق تهران خبر داد.

به گزارش باراناخبر، سرهنگ جلیل موفوفایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مدتی قبل ماموران کلانتری 147 گلبرگ با اطلاعاتی که در اختیار داشتند متوجه شدند فردی مقداری سلاح و مقداری مهمات دارد و قصد فروش آنها را دارد که در این زمینه با توجه به اهمیت موضوع رسیدگی فوری به این پرونده در دستور کار گروه عملیاتی این کلانتری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران پس از اطمینان از صحت و سقم پرونده، مجوزهای لازم قضایی برای دستگیری این فرد را از مراجع قضایی اخذ کردند، گفت: در ادامه ماموران حضور این فرد را در محدوده امنیتی محدوده شناسایی کردند. کلانتری گلبرگ و در اقدامی وی را دستگیر و دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. همچنین محل دستگیری این فرد نیز بررسی شد که در آن سه قبضه سلاح شامل کلت و دو قبضه اسلحه شکاری با حدود 400 فشنگ کشف و ضبط شد.

موفوحی با بیان اینکه متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد، گفت: این فرد اعتراف کرد که قصد فروش این سلاح و مهمات را داشته و قبل از هر اقدامی دستگیر شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده و انتقال وی به دادسرا گفت: تحقیقات ماموران در این رابطه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا