فرهنگ و هنر

رسانه‌های بیگانه نمی‌گذارند صدای محبوبیت جمهوری اسلامی در جهان شنیده شود

باراناخبر/ چهارمحال و بختیاری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: راتا وقتی ایمان ما قوی است، دشمن اشتباه نمی کند، امید دنیا به ملت ایران اسلامی است، رسانه های بیگانه صدای اسلام را نمی دهند، جمهوری می تواند در دنیا شنیده شود.»

سردار علیرضا تنگسیری 30 خرداد در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم جامعه عشایری کشور با اشاره به اینکه شهدا با خون خود پایه های انقلاب اسلامی را بنا نهادند، گفت: آرامش و امنیت امروز مرهون کشور است. .

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیر از برگزارکنندگان اجلاسیه 11 هزار شهید جامعه عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: شهدا در منطقه شما حضور دارند، از یاری اسلام و حمایت ولایت خواهشمندیم. فقیه در وصیت نامه شهدا آمده است.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس شاهد جان باختن عشایر در دفاع از این مرز و بوم در کنار سایر اقوام بودیم، تصریح کرد: با پیشروی دشمن به سمت آبادان، عشایر به میدان آمدند و با دست خالی اما شجاعانه در مقابل بعثی ها ایستادند. دشمن

تنگسری گفت: تا زمانی که ایمان ما قوی است، دشمن اشتباه نمی کند، امید دنیا مردم ایران اسلامی هستند، رسانه های بیگانه اجازه نمی دهند صدای محبوبیت جمهوری اسلامی در دنیا به گوش برسد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه شهدا حماسه ای آفریدند که همچنان از آن استفاده می کنیم، خاطرنشان کرد: پس از تسخیر کشتی نفتی ایران در جبل الطارق توسط انگلیسی ها، مقام معظم رهبری فرمودند که رزمندگان ایرانی این تجاوز را بی پاسخ نخواهند گذاشت. و خوشبختانه بعد از 24 ساعت یک کشتی انگلیسی خراب شد و کشتی را در سواحل کشورهای عربی به تصرف نیروهای ایرانی در آوردیم.

وی با بیان اینکه ارواح شهدا پاسدار انقلاب اسلامی هستند، تاکید کرد: عزتی که شهدا برای کشور آفریدند، رعب و وحشت در دل مستکبران و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده است.

تنگسیری ادامه داد: یک نفتکش ایرانی توسط یونان توقیف شد، اما نیروهای ایرانی با شجاعت دو کشتی را توقیف کردند، این نشان از عزت ایران است، نباید رسانه های خارجی را نادیده گرفت، بسیاری از مسائل را به دلیل مسائل امنیتی نمی توان بیان کرد. اقتدار نظامی جمهوری اسلامی شهرت جهانی دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن هرگز جمهوری اسلامی را رها نمی کند، گفت: نباید به دشمن و بیگانگان رحم کرد، اگر با وحدت ولایت مقبول هستیم. کمر دشمن را خواهد شکست

وی افزود: ما به شهدای عزیز کشورمان افتخار می کنیم، خیانت عده محدودی را نباید به همه نیروهای خدمتگزار کشور تعمیم داد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا