عمومی

دشمن از هر غفلتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده می کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سردار “قاسم رضایی” در دیدار با نماینده فرمانده کل قوا در استان گلستان با تأکید بر اهمیت نظم و امنیت در تمام ساعات روز و شب در کشور اظهار داشت: همه باید برای سفارش کار کنند. و تولید و گسترش امنیت در جامعه. لحظه های سهل انگاری باعث عدم اطمینان می شود.

معاون فرمانده ناجا معاون فرمانده ناجا را دارد ، با اشاره به اقدامات روزانه پلیس در تولید و گسترش پلیس اظهار داشت: زمینه آگاهی از نهادهای انتظامی و امنیتی بسیار مهم و اساسی است.

رضایی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همواره از دستورات استان پیروی کرده است و آماده است برای دفاع از کشور عزیزمان و آرمانهای بلند انقلاب ، هرگونه فداکاری را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم استاندار در لباس های مقدس ناجا افتخار بزرگی برای کارکنان این خدمت است و ما تلاش خواهیم کرد که به عنوان شهدای انقلاب عمل کنیم تا به جامعه خدمت کنیم. انجام شده است ”

مردم باید سپاسگزار باشند که پلیس در این سطح در اختیار آنها است

در ادامه این جلسه نماینده ولی فقیه در استان گلستان ضمن تبریک به امام حسن مجتبی (ع) گفت: از پلیس سایر کشورها در جهان است.

آیت الله سید کاظم نوروفییدی اخلاق خوب و قابل اعتماد را دو بال موفقیت نیروی انتظامی می داند و می گوید: “مردم باید سپاسگزار باشند که پلیس و نیروهای پلیس در اختیار آنها هستند.”

وی افزود: توجه به توصیه‌های دلسوزانه نیروی انتظامی برای داشتن جامعه ای سالم ، سالم و صلح آمیز ضروری است ، تا مردم با پلیس همکاری و همکاری داشته باشند.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همواره در سالهای اخیر در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته و برای دفاع از ایمنی و سلامتی مردم بسیار تلاش کرده است.

دکمه بازگشت به بالا