اقتصادی

دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با فرماندهان سپاه شهرستان قدس

عبدالله قاسمی پیربلوتی ، سرپرست سرپرست ، حجت الاسلام علی اصغر منصوری ، معاون رهبر علیرضا مظلوم رهنی ، معاون فرهنگی و دانشجویی رئیس جمهور ، مجید شفیعی ، مدیر انتخاب ، عباس آسمانی ، مدیر روابط عمومی و فرماندهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهر قدس با هدف تجدید میثاق با آرمان های امام راحل ، تأکید بر ادامه راه شهدا ، پیروی از ولایت فقیه و به منظور تکریم سپاه پاسداران با حسین حبیبی ، فرمانده سپاهیان مقاومت قدس ، حیدری ، جانشین فرمانده ، در مقر سپاه دیدار کرد.

تحقق آرمان های مقام معظم رهبری از اهداف مهم انقلاب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قدس در این جلسه اظهار داشت: تجدید بیعت با آرمان های امام ، پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری ، تلاش برای 24 ساعت جنگیدن ، دستیابی به اهداف انقلابدستیابی به آرمان های والای انقلاب اسلامی و آماده سازی پیشاپیش برای حماسه آفرینی در سال جدید با عزم ملی و مدیریت جهاد از اهداف مقدس نظام است.

عبدالله قاسمی پیربلوتی افزود: اساتید ، مدیران و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قدس متعهد نظام و انقلاب هستند و تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می دهند.

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با فرماندهان سپاه قدس دیدار می کنند

وی تأکید کرد: دستیابی به آرمان های مقام معظم رهبری یکی از اهداف مهم انقلاب است و دانشگاه آزاد اسلامی همواره در نمایش پیشرفت های علمی و فناوری نظام شکوهمند اسلامی تلاش کرده است تا اهداف آرمانی انقلاب را دنبال کند. جمهوری با اتحاد ، حساسیت ، ولایت پذیری و تعهد نسبت به انقلاب اسلامی “. من امیدوارم که در سال 1400 ، زمانی که به سده جدیدی رسیده ایم ، حتی بیشتر تلاش کنیم پرچم انقلاب را به همراه رهبر معظم انقلاب به صاحب اصلی آن ، حضرت مهدی (عج) ، و قرن جدیدی که در نام قرن اسلام و مکتب قرآن.

به گزارش آنا ، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قدس از لوح تقدیر و تندیس دانشگاه آزاد اسلامی برای تلاش های فرمانده سپاه و معاون فرمانده سپاه در شهر قدس به دلیل یک سال فعالیت جهادی در سال 1999 رونمایی کردند. شامل یک سال عروق کرونا. ، تخمین زده می شود.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا