اجتماعی

راه‌های سه‌گانه دریافت گواهی عدم سوء پیشینه برای داوطلبان انتخابات شوراها

مدیرکل انتخابات گفت: در مهلت قانونی ثبت نام ، دولت ها و نواحی منتظر کاندیداها می مانند و نامزدها باید پس از دریافت گواهی بدون سو criminal پیشینه و ارجاع آن به فرماندار یا شهرستان مربوطه ، نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام کنند. کاملش کن. فرمانداران و بخشداران نیز موظفند پس از بررسی و تصویب اسناد ثبت نام ، رسید نهایی ثبت نام را به داوطلبان ارائه دهند.

به گزارش باراناخبر ، سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور با اعلام آمادگی برای انتخابات شورای اسلامی اظهار داشت: طبق برنامه و اعلامیه شماره 4 ستاد انتخابات کشور ، ثبت نام از نامزدهای انتخابات شورای شهر آغاز می شود. در روز چهارشنبه ، 20 “. مارس سال جاری در سطح روستاهای عشایر و عشایر از دوشنبه 6 آوریل 1400 آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

مدیرکل انتخابات افزود: در این دوره ، دولت ها و مناطق منتظر کاندیداهای محبوب خواهند بود و داوطلبان باید پس از دریافت گواهی بدون ثبت مجرمانه ، از قبل به صورت الکترونیکی ثبت نام کرده و به فرماندار یا شهرستان مراجعه کنند مناسب برای تکمیل آن. ” همچنین فرمانداران و شهرداران مناطق موظفند پس از بررسی اسناد ثبت نام و تأیید ، رسید نهایی ثبت نام را به داوطلبان تحویل دهند.

براساس پایگاه داده وزارت کشور ، وی نتیجه گیری کرد: مطابق تبصره 3 ماده 30 قانون انتخابات شوراها ، داوطلبان باید در زمان ثبت نام گواهی بدون سو criminal پیشینه ارائه دهند که این مدت سه ماه بیشتر نیست پس از انتشار ؛ بنابراین ، داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین قبایل عشایر می توانند به دفاتر خدمات قضایی یا دفاتر پلیس +10 یا سیستم جامع خدمات الکترونیکی قضایی به آدرس www مراجعه کنند. adliran.ir برای دریافت گواهی بدون سو criminal پیشینه کیفری.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا