عمومی

دومین مرحله رزمایش مواسات وکمک‌های مومنانه در گناوه برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بعد از ” اتمام حجت اسلام سید بحرانی عناصر حسینی عصر چهارشنبه در مراسم و نیروهای عراقی از امام علی (ع) اعلام کرد: امام علی (ع) هرگز از فقرا و کسانی که نیاز به جهل آنها نیست و امروز وجود دارد این است که حس نوع دوستی که ورزش شب و کمکهای صادقانه تجلی رسیدن به آن پدري (ص) و امام معصوم (ع).

جمعه برلین افزود: پس از شیوع ویروس منحوس تاج در کشور ما وجود دارد که مردم ولایتمدار ایران با تمام صداقت و تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به کسانی که نیاز دارند و کسانی که قربانیان ویروس تاج به عنوان با فقرا و کسانی که نیاز دارند در این شرایط دشوار تنها در رم.

وی ادامه داد: در آسمان هفتم رهبر معظم انقلاب اسلام گرایان از جمله اعمال این شب است به زبان جاری کرد و در راستای پیروی از دستور رهبری بر برگزاری تمرین های شب و کمکهای صادقانه که نه تنها ارائه ارزاق و چیزهایی از زندگی بلکه در زمینه تامین اقلام بهداشتی نیز سعی و همه پای کار آنها همچنین کمک به طرفداران ایمنی و بهداشت. مردم نیازمند خواهد بود و تنها حادثه.

جمعه, برلین اشاره کرد: مردم ولایتمدار این شهرستان از برلین نیز از این دریا به عنوان جدا شد اکسیر عشق نسبت به همنوعان خود دستگیر شد و در تمام طول فصل برای از بین بردن ده ها تن از خانه ها که هنوز هم در ذهن به یادگار باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: مسئولان و دولتمردان و…. بازاریان و غیره. نیروهای نظامی و جهادی ، آستان قدس رضوی) مراکز خیریه و خوب کار می کند و. ستاد نماز جمعه ، نیروهای مسلح., این امام جماعت ، این مسجد با اساس به بسیج همه مردم برای کمک به کسانی که نیاز دارند مشاهده شده است.

حجت اسلام عناصر حسینی تصریح کرد: بازاریان گناوه که خود را در تعطیلات آماده شده است به طوری که رونق در بازار این روزها برای معیشت از مزایا و شیوع تاج به منظور حفظ سلامت شهروندان خود و هموطنان در بازار و مراکز تجاری تعطیل هستند و علاوه بر این بازار بسته از کمکهای صادقانه و اقلام بهداشتی در کنار مردم و در نقش یک مدل برای همه کشور شدند.

او اظهار داشت: بسیاری از کمکهای صادقانه با کمک مردم این شهرستان از برلین ناشناس و بدون اعلام شده و حضور مردم این شهرستان در زمینه bi جایگزین و آن بی نظیر است.

امام جمعه گناوه افزود: امروز کشورهایی که ادعای قدرت و سلامت بودند بیشترین آسیب را در برخورد با این ویروس تاج آنها تا به حال دیده می شود اما در کشور اسلامی ما با وجود شدید ترین تحریم های دشمنان و عاقلانه مدیریت و غیره. تیزبینانه به مقام معظم رهبری و به برکت اهل بیت (P) با حضور در همه صداقت, که می تواند به خوبی بحران را مدیریت و کنترل کنید.

جمعه در برلین گفت: مردم مؤمن و ولایتمدار شهر برلین با بیش از ۱۰ میلیارد دلار کمکهای نقدی و غیر نقدی اقلام معیشتی و غیره. برای کسانی که در نیاز و قربانیان تاج آنها را کمک کند و امیدوارم که این کمک ها تا پایان ماه رمضان ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم نیز با حمایت و همکاری از اهدا کننده موسسه خیریه و کمیته امداد این هفته افتخار و مراقبت از مردم نیاز به تولد امام حسن مجتبی (طبیعت) تا کنون از کسانی که در نیاز توزیع شده است.

حجت اسلام عناصر حسینی بیان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ خانواده های نیازمند و تحت تاثیر تاج در این شهر را شناسایی کرده اند که کمکهای صادقانه در اختیار است که گرفته شده است.

ابراهیم ملک xHamster رابط دفتر آستان قدس رضوی و استان خراسان رضوی در شهر برلین گفت: آستان قدس رضوی با مشارکت در این, جمعه, تهران, بندر, جوهر, و غیره. سپاه انصارالحسین (ع) در منطقه تهران, کمیته امداد امام خمینی (ره) و کمکهای جهادی و چگونه, ۷۵۰ بسته به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان آماده و در اختیار ستاد برابری و همدلی در شهر برلین تنظیم شده است.

وی افزود: بسته های لیالی قدر در بین جامعه هدف و خانواده های آسیب دیده توزیع خواهد شد و از مردم شریف شهر برلین سفره مهمان امام رضا (P) خواهد شد.

حجت اسلام یعقوب بهمیاری رئیس شورای سیاسی این روز چهار شنبه در استان بوشهر در این مراسم گفت: اثرات ورزش برابری و همدلی بر اساس دستور رهبری در سراسر کشور اجرا خواهد شد اما آنچه در استان بوشهر به ویژه در برلین ساخته شده در کل کشور بی نظیر بود.

وی افزود: مردم شهر برلین در طول سال جدید, بهترین زمان برای فعالیت های اقتصادی خود را در بازار و کسب و کار به دید و اگر این امر انجام شده توسط استان و بلایای طبیعی شیوع ویروس تاج دیدار شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر ادامه داد: مردم این شهرستان در بازگشایی و فعالیت های اقتصادی نیز پس از کار دیگر اقداماتی است که نقش مهمی در جلوگیری از شیوع گسترده ویروس.

حجت الاسلام بهمیاری توجه داشته باشید: بزرگترین مشکل کسانی که از گذشت و فداکاری و گذشتن از معیشت خود بود که با وجود نیاز اقتصادی و امرار معاش این وضع تا به امروز مشکلات و هزینه های پزشکی کارکنان تحمیل شده است.

او گفت: خیران., جهادگران و…. بسیج و همه مردم این شهرستان در زمینه کمکهای در حال حاضر نه تنها در استان بلکه در کشور نمونه شد نگه داشتن آن هر سال جشن گل ریزان و حمایت همچنان ادامه دارد و

به کمک این امروز هر چند که کمک در این شهرستان انجام شده است.

او اظهار داشت: شهر برلین در زمینه قرنطینه و کنترل پورت های ورودی و خروجی جلوتر از سایر نقاط کشور عمل کرد و یک الگو برای سایر استان ها در کشور است.

رئیس شورای سیاسی این روز چهار شنبه در استان بوشهر اضافه کرد: امید است که این جاده بعد از ماه رمضان نیز ادامه داشته باشد و شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده در این مسیر از کمکهای صادقانه آن را هموار کرده است نه تنها در این زمان, اما بعد از همه, به صورت هدفمند ادامه خواهد داد.

در این ورزش اجرای سرودهای و مداحی از دیگر بخش ها بود و کمکهای در مرحله دوم از ورزش به وسط شب که برای توزیع در بخش های تحت تاثیر تاج جمع آوری شده در, اسلام آباد, پاکستان, جمعه آماده توزیع شد.

.

دکمه بازگشت به بالا