عمومی

همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در بقاع متبرکه البرز برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت‌الاسلام علی دیشتکی وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: بزرگترین گردهمایی نوزادان حسینی هر ساله در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود.

وی با اشاره به شرایط ویژه حاکم بر استان البرز به ویژه شهر کرج در خصوص موضوع کرونا گفت: نوزدهمین همایش بین المللی حسینی نوزادان با رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی از بقاع متبرکه به صورت کاملاً محدود برگزار شد. استان البرز من

مدیرکل اعتبارات و امور خیریه استان البرز تصریح کرد: امسال همایش کودک حسینی در اولین روز جمعه محرم در ساعات مختلف از ساعت 7 صبح در فضای باز در فضای باز در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف برگزاری مراسم نوزاد حسینی ، گریه نوزاد مظلوم کربلا حضرت علی اصغر (ع) و کشتن کودکان بی گناه را محکوم می کند.

دیشتکی وی با اشاره به اینکه بیماری بیماری کرونا قلب در جهان ، کشور و استان البرز شایع است و شرایط مناسب نیست ، گفت: اما با برنامه ریزی های انجام شده برای حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع)ع) و برنامه ویژه نوزادان حسینی در برخی از بقاع متبرکه البرز برگزار شد.

وی بیان کرد: ما سعی کردیم با برگزاری مراسمی محدود یاد کربلا را به مدت شش ماه در بقاع متبرکه کرج و البرز زنده نگه داریم.

مدیرکل اعتبارات و امور خیریه البرز گفت: خواندن زیارت نذرنامه در این برنامه ها و با شعار هر خانه ، یک حسینیه مستقیم از سایت های رسمی بقاع متبرکه شهر کرج ، به ویژه استان مقدس امامزاده محمد (ع) در حصارک و امامزاده طاهر (ع) در مهرشهر و امامزاده حسن (ع) منتشر شد

وی با اشاره به این کمپین که با کمک خیرین هدایای بقاع متبرکه آغاز شد ، خاطرنشان کرد: در این کمپین 700 بسته معیشتی و بهداشتی برای کودکان خانواده های کم درآمد تهیه و توزیع شد.

دکمه بازگشت به بالا