عمومی

اعمال مزدورانه آمریکا عزم ملت در مقابله با دشمن را محکم تر می کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، بعدازظهر جمعه پس از اعلام وضعیت سرخ ورامین و عدم برگزاری نماز جمعه ، آیت الله سید مرتضی محمودی مقالاتی با عنوان “پیام جمعه” را برای ایجاد روحیه ناامیدی و ما امیدی مردم را از اهداف مهم دشمنان دانست و گفت: قطعاً ملت ما با تلاش ، وحدت و پیروی از رهبری با قدرت به راه خود ادامه می دهد.

امام جمعه ورامین نیز با تقدیر از خدمات کادر پزشکی خواستار مسائل بهداشتی شد.

محمود با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، ضمن تبریک این ایام روشن ، روزه داری را از مهمترین اعمال اسلام دانست و همه را به انجام تمام تلاش خود دعوت کرد.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در مورد روزه داری ، افزود: هدف از روزه داری فقط پرهیز از خوردن و آشامیدن نیست ، بلکه دیدن همه اعضا و جوارح آن در پیشگاه خداوند و ایجاد روزه انسان است. یک دولت. از تقوا. “

امام جمعه ورامین حفظ حرمت ماه مبارک رمضان را وظیفه مهمی دانست و گفت: کسانی که توجیه شرعی نیز دارند باید مواظب باشند جرات مقدس سازی ماه مبارک رمضان را نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در ورامین با اشاره به 29 فروردین ، ​​روز ارتش ، خدمات ارتش جمهوری اسلامی را بسیار ارزشمند دانست و برای نیروهای مسلح آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون کرد.

امام جمعه ورامین با اشاره به دشمنی 42 ساله آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با انقلاب اسلامی گفت: “تحرکات تروریستی ایالات متحده و مزدوران آن علیه ایران تاثیری در عزم ملت برای این کار را بکنید. “با ایالات متحده روبرو شد.” آنها در برابر آنها خواهند ایستاد.

دکمه بازگشت به بالا