عمومی

دشمنان از تکثیر الگوی «شهید سلیمانی» در جهان هراسان شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باراناخبر،

به نقل از المیادین; در دومین سالگرد شهادت سرداران پیروز، باتینه شعبان مشاور رئیس جمهور سوریه پیام بشار اسد را قرائت کرد که در آن آمده بود: دشمنان از تکرار سرمشق شهید سلیمانی هراس داشتند. “در منطقه و در جهان.”

بر اساس این گزارش، در پیام رئیس جمهور سوریه به مناسبت دو سالگی شهادت سرداران پیروز تاکید شده است: شهید سلیمانی در هر مأموریتی تلاش کرد آمریکای تفرقه افکن و یاغی را نابود کند.

وی گفت: شهید سلیمانی تلاش کرد روحیه فداکاری و ایثار برای وطن و انسانیت را نهادینه کند.

در پیام رئیس جمهور سوریه آمده است: دشمنان به خاطر نقشه های شیطانی و جنایتکارانه خود متوجه خطر شهید سلیمانی بودند.

رئیس جمهور سوریه در پیام خود گفت: شهیدان سلیمانی و المهندس ستون اصلی مقابله با دشمنان بودند. همه باید به راه شهید سلیمانی پایبند باشیم و برای تقویت همکاری و توسعه ایران و سوریه تلاش کنیم.

وی افزود: آمریکا با کشتن شهید سلیمانی جنایت می کند. آمریکایی ها به خوبی می دانستند که شهادت سلیمانی به تهدیدی بزرگ برای طرح ها و پروژه های آنها در منطقه تبدیل شده است.

اسد در پیام خود که توسط باتینه شعبان قرائت شد، گفت: سوریه به عنوان کشوری که شهید سلیمانی سرزمینش را دوست داشت، در مسیر مقاومت باقی خواهد ماند و با دشمنان سازش نخواهد کرد. امروز بعد از جنگ نظامی با جنگ اقتصادی و فرهنگی روبرو هستیم. اجازه نمی دهیم خون شهدا پایمال شود.

پیش از این، مقامات عراقی در مورد برگزاری مراسم بزرگداشت دو سالگی فرماندهان پیروزی، درباره شهیدان سلیمانی و المهندس صحبت کردند. رئیس جمهور عراق روز گذشته در مراسمی در بغداد با اشاره به خدمات «شهید سلیمانی» به این کشور در عرصه مبارزه با داعش، گفت: شهید سلیمانی در لحظه سخت و حساس برای مبارزه با داعش به کمک ما آمد. که در.

برهم صالح افزود: در سالروز شهادت سرداران پیروزی بار دیگر پیروزی بر داعش و از دست دادن پروژه این گروه تروریستی در عراق را به یاد می آوریم. وی در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد که دولت جدید عراق باید بتواند بر بحران کنونی فائق آید.

فالح الفیاض رئیس سازمان بسیج مردمی پیش از وی گفته بود: راه فرماندهان پیروزی را ادامه خواهیم داد. ما با فرماندهان پیروز قول می دهیم که به دفاع از عراق ادامه دهیم. وی افزود: آنچه در سرداران شهید ما موج می زد، ارزش هایی چون پاسداری از میهن و مقدسات بود. پیروزی بر داعش دستاورد بزرگی بود که در تاریخ ماندگار شد.

رئیس سازمان بسیج مردمی با اشاره به لزوم خروج هر چه سریعتر نیروهای خارجی به رهبری آمریکا گفت: ما به همراه دولت مصمم هستیم که خروج نیروهای خارجی را درک کنیم.

دکمه بازگشت به بالا