عمومی

۸۰ زندانی آذربایجان غربی با اجرای پویش خاتم سلیمانی آزاد شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، ناصر عتباتی با اشاره به اجرای طرح خاتم سلیمانی افزود: پویش خاتم سلیمانی از آذرماه امسال برای آزادی زندانیان نیازمند انجام می شود و تا ۱۵ روز دیگر ادامه دارد. دیگران”.

وی ادامه داد: بیش از 2 میلیارد دلار در خاتم سلیمانی جمع آوری شده است آوردن و بیش از 80 زندانی آزاد شده اند.

دیوان عالی آذربایجان غربی حمایت از واحدهای تولیدی، تلاش برای اشتغال و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و اجرای مجازات های جایگزین را از مهمترین برنامه های عملیاتی قوه قضائیه در راستای اجرای عدالت و کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد. .

عتباتی با اشاره به اینکه در ماه های اخیر از 27 واحد تولیدی مهم بازدید و جلسات حمایت قضایی از این واحدها تشکیل شده است، گفت: 41 مصوبه در این زمینه داشته ایم که بیشتر آن ها در حوزه بانکی، مالیاتی و مالیاتی بوده است. مالیات و تامین اجتماعی که منجر به حل مشکلات و مشکلات آنها شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: ذی مشمولان پرونده از جمله طرح خاتم سلیمانی نیز از بدهی 3 میلیارد دلاری منصرف شده اند که با احتساب این مبلغ در مجموع بالغ بر 5 میلیارد دلار به محکومان مالی در این پویش کمک کرده اند.

ناصر عتباتی تاکید کرد: بالغ بر 350 محکوم پولی و 42 محکوم مهریه در زندان های آذربایجان غربی وجود دارد که نیازمند توجه مردم و خیریه است.

وی گفت: در 40 درصد از محکومیت های کیفری که امکان جایگزینی مجازات حبس وجود دارد، جایگزینی مجازات حبس توسط قضات پرونده انجام می شود. وی تصریح کرد: بررسی شده است.

دکمه بازگشت به بالا