اجتماعی

امدادگران با درجه ایثار جذب هلال احمر می شوند

رئیس جمعیت هلال احمر توجه به عزت و جایگاه هلال احمر در روابط عمومی را به منظور ارتقا the جایگاه اجتماعی هلال احمر در جامعه و اعتماد عمومی به این نهاد محبوب ، از طریق استفاده از زور و تجهیزات تأکید کرد. تخصصی

به گزارش باراناخبر ، دکتر. کریم همتی در یک کنفرانس ویدیویی با معاونان رئیس جمهور ، روسای سازمان ها ، مدیران عامل و مسئولان روابط عمومی هلال در سراسر کشور با تأکید بر لزوم و اهمیت ارتقا relations روابط عمومی ، اظهار داشت: روابط عمومی یکی از م componentsلفه ها و مهمترین ارکان هر سازمانی. می تواند ارتباطات داخلی و خارجی را به روشی منطقی برقرار کند. معتقدم واحد روابط عمومی باید نزدیکترین ارتباط را با مدیران داشته باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: ما از روسای سازمان ها ، نمایندگان مجلس و مدیران عامل در زمینه روابط عمومی انتظار داریم با استفاده از نیروهای متخصص ، امکانات و تجهیزات کافی را در این زمینه فراهم کنند و در هر فعالیت و اقدامی ، مدیر روابط عمومی از آنجا که روابط عمومی می تواند عملکرد واقعی جمعیت هلال احمر در جامعه را منعکس کند.

وی در ادامه با بیان اینکه تلاش ما حرکت در مسیر درست است و منافع شخصی را در هلال احمر دنبال نمی کنیم گفت: آنچه مهم است؛ ارتقا status منزلت اجتماعی بزرگترین سازمان و نهاد عمومی کشور است و فعالیتهای روابط عمومی می تواند به بهترین وجه به ارتقا promote این وضعیت کمک کند.

همتی تأکید کرد: ما به دنبال بزرگ شدن نیستیم ، اما حتی اگر 50 درصد از خدمات جمعیت هلال احمر در جامعه منعکس شود ، در ارتقا the جایگاه هلال احمر بسیار مفید خواهد بود. در حال حاضر ، کمتر از 20٪ خدمات ارائه شده توسط هلال احمر در جامعه در جامعه دیده می شود. شورای اطلاع رسانی که در جمعیت هلال احمر تشکیل شده است نیز می تواند به ما در بهبود این روند و ارائه یک سیاست کلی برای انعکاس خدمات هلال در جامعه کمک کند. از طرف دیگر ، ما معتقدیم که باید تلاش بیشتری برای تقویت روابط با صاحبان رسانه ، هم در محیط (استان ها) و هم در مرکز ، انجام شود.

همتی افزود: امروز تمرکز ما روی فعالیت های اجتماعی جمعیت هلال احمر است. در حال حاضر ، مهمترین فعالیت مبارزه با ویروس کرونا است که بازتاب بسیار مهمی از خدمات هلال از نظر تعداد افراد شرکت کننده در پروژه ها و میزان خدمات ارائه شده است. ارائه آماری از پروژه های در دست اقدام از جمله پروژه شهید سلیمانی برای سازمان جوانان ضروری است و این سازمان باید با وزارت بهداشت و وزارت بهداشت هماهنگی داشته باشد تا آمار خدمات هلال ماه در سراسر کشور منتشر شود. .

وی همچنین پیشنهاد ایجاد موزه های هلال احمر استان های هلال احمر را طرحی جذاب و موفق دانست و گفت: این موزه ها گنجینه ما در جمعیت هلال احمر است و وجود هر جایگاه خاص در هر استان ضروری است. “

همتی همچنین با توجه به امکان بروزرسانی و تقویت این رشته و در نظر گرفتن دوره های آموزشی و بسته های تشویقی برای اعضای باشگاه ، به اهمیت فعالیت های باشگاه خبرنگاران داوطلب هلال احمر اشاره كرد و ادامه داد: “تلاش ما برای به واحد روابط عمومی کمک کنید تا تعداد آنها را افزایش دهد “. نیروهای این واحد در استانها خواهند بود و در اولین بررسی ساختار سازمانی جمعیت و اصلاح نمودار ، زمینه روابط عمومی به روشی خاص دیده می شود. همچنین ، برای کمک به ارتقا this این منطقه ، یک یا دو ابزار اساسی برای همه استانها به صورت هماهنگ و جهانی خریداری می شود تا شاهد یک حرکت جمعی برای تقویت روابط عمومی هلال احمر در سراسر کشور باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به انتخاب دبیرکل هلال احمر به عنوان سخنگوی جمعیت بر لزوم ارتباط مداوم با رسانه ها از طریق منبع رسمی خبر هلال احمر به منظور جلوگیری از شایعات در زمان بحران تأکید کرد. .

همتی در ادامه از استخدام مددكاران خودیاری در روزهای بعد و همچنین راه اندازی مجدد سیستم 147 هلال احمر با 30 خط در دسترس برای شنیدن پیشنهادات ، انتقادات ، شكایات و غیره خبر داد. از همه اعضای هلال احمر در سراسر کشور طی دو یا سه روز آینده پدر

با توجه به پایگاه داده جمعیت هلال احمر ؛ توجه به عزت و جایگاه واحد روابط عمومی توسط مدیران ، سرعت انتشار دقیق و صحیح اخبار ، توجه به ارتباط رسانه ای پروژه های ساخته شده با جمعیت ، اهمیت وحدت درگاه های فرعی ، روابط بین پرتالی و اداره کل روابط عمومی. استودیوی هلال ، ارتباط با رسانه ها برای انعکاس محتوای تولید شده توسط هلال ، تشویق فعالان روابط عمومی ، دستیابی به همان چارچوب و سیاست در این زمینه از دیگر موارد مهمی بود که رئیس جمعیت در این جلسه برجسته کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا