علمی و پزشکی

دستور امیر حیدری به بیمارستان های نزاجا برای کمک به بیماران کرونایی

فرمانده نیروی زمینی ارتش دستور داد که بیمارستان های این ارتش با تمام نیرو و توان خود به ستاد ملی ضد کرونا خدمت کنند.

سرتیپ کیومرث حیدری ، فرمانده ارتش ، در یک کنفرانس ویدیویی با روسای ستاد ارتش در مناطق مختلف کشور ، به سایت خبری گفت که علاوه بر افزایش تعداد تخت های بیمارستانی ، آنها باید سریعاً به مردم شریف ایران با تمام وجود.

وی با اشاره به فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر تعیین ظرفیت پزشکی نیروهای مسلح برای بیماران کرون ، گفت: یکی از اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش استانی است ؛ به عبارت دیگر همه فعالیتها باید با منویات رهبر معظم انقلاب مطابقت داشته باشد ، بنابراین برای انجام دستورات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر خدمت مجدد به نیروهای مسلح در برابر ویروس کرونا ، ارتش توانایی خدمت به مانند ماههای گذشته را دارد. مردم شوید این سرویس با راه اندازی بیمارستانهای صحرایی با کادر پزشکی مجرب در وسعت وسیع کشور عزیزمان ارائه می شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه نزاجا توانایی احداث خانه های مجهز و بهبود یافته را دارد ، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا ، ارتش از 28 بیمارستان بدن و مراکز درمانی استقبال کرده است. همه این بیمارستان ها با تمام توان و توانایی های خود در خدمت ستاد ملی ضد کرونا خواهند بود.

وی ضمن تقدیر از خدمات کادر درمانی گفت: به این ترتیب همانند دوران دفاع مقدس پنج نفر از عزیزان جامعه پزشکی و کادر پزشکی نزاجا به جمع شهدای مدافع سلامت خود پیوسته اند.

امیر حیدری با بیان اینکه اگر فرمانداران خدمات ویژه ای را از نیروی زمینی ارتش درخواست کنند ، پاسخ می دهد: این نیرو می تواند با راه اندازی بیمارستان های مجهز صحرایی ، پست های بهبودی و تشخیص خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه دهد. . وی ادامه داد: در زمینه بالگردها ، نیروهای زمینی ارتش اورژانس هوایی خود را در حالت آماده باش کامل در همه استانها مستقر کرده اند. در صورت نیاز به حمل و نقل برای بیماران حاد ، بلافاصله توسط بیمارستان ها و مراکز درمانی در استان ها و شهرها مورد استفاده قرار می گیرد.

فرمانده ارتش با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور نیروهای مسلح در نبرد با کرونا ، افزود: مردم با تمام وجود “. و بیماران ویروس کرونا خواهند شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: “یكی از مأموریتهای مهم نیروی زمینی ارتش ارائه خدمات به روستاها و مناطق محروم است. در همین راستا اقدامات مطلوبی در مناطق مختلف از جمله مناطق انجام شده است. روستایی و محروم در شمال شرقی کشور “.

امیر حیدری در پایان با اشاره به وضعیت پادگان نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: “از ابتدای شیوع ویروس کرونا ، نگاه ویژه ای به پادگان داشته ایم و امروز خدا را شکر در زمینه جلوگیری از فوران تاج پادگان های ما به عنوان امن ترین مکان در سراسر کشور ذکر شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا