علمی و پزشکی

تدابیر بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش مراجعه بیماران کرونایی

جلسه فوق العاده شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش تعداد مراجعه کنندگان به اورژانس کرونا ویروس این مرکز به دستور و به سرپرستی دکتر برگزار شد. ولایتی

به گزارش باراناخبر و به نقل از روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری ، جلسه علمی فوق العاده ای به منظور بررسی و بسیج تجهیزات و امکانات مرکز جهت ارائه حداکثر خدمات پزشکی به هموطنان برگزار شد.

در این جلسه با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان بخشهای مختلف بیمارستان راهکارهای ارائه خدمات بیشتر مطابق با شرایط جدید برای کلیه مراجعین بررسی شد.

دکتر. ولایتی ضمن تأکید بر استفاده حداکثری از تجهیزات موجود ، تأکید کرد: از ابتدای انفجار تاج تاکنون ، بیمارستان مسیح دانشوری در خط اول مبارزه با این ویروس اقدامات جدی انجام داده است و اکنون باید تمام تلاش خود را انجام دهیم کارکنان پزشکی. بیمارستان بر این واقعیت متمرکز شد که تا آنجا که ممکن است بیماران بدون دریافت خدمات پزشکی از بیمارستان خارج نشوند و افراد درگیر باید مراقب صبر کنند و در صورت لزوم ، تا آنجا که ممکن است در بیمارستان بستری شوند.

در پایان ، وی از تلاش مدافعان بهداشت در سراسر کشور ، به ویژه همکاران در بیمارستان مسیح دانشوری ، که دلسوزی و کوشش ، مقاومت ، صبر و مبارزه را نشان دادند ، قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که سلامتی و صلح هرچه زودتر به جامعه برگردد. ناپدید می شود

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا