عمومی

دستورالعمل های بهداشتی همچنان در دست هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی باراناخبر ،
دکتر محمد عاصی گفت: امشب بهترین راه مقابله با کورو ویروس ، “ماندن در خانه” است.

مشاور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با ابلاغ وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، افزود: روند نزولی شیوع Quaid 19 در کشور گواه این است که تعداد موارد کاهش یافته است ، اما این زنجیره هنوز شکسته نشده است. “

وی از افرادی که ملاحظات پزشکی را رعایت نمی کنند خواست تا بیشتر به هشدارهای پزشکی توجه کنند تا تلاش پرسنل پزشکی که تحمل سختی های بسیاری کرده اند ، موفق باشد.

آسایی با مقایسه آمار روزهای گذشته با آمار بیماران امروز (یکشنبه) ، افزود: امروز تعداد مرگ و میرها به 87 نفر کاهش یافته است و نتیجه حذف برخی محدودیت ها در 14 سال آینده خواهد بود. روزها مشخص می شوند “

مشاور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر مسافت اجتماعی مشاهده نشود ، شاهد جهشی در گسترش کوروی ویروس خواهیم بود.

وی با بررسی عواقب عدم اجرای مسافت اجتماعی ، اظهار داشت: کاهش ظرفیت سلامت ، کاهش قدرت بدنی و کاهش نیروی انسانی پزشکی ، افزایش هزینه های پزشکی و ناتوانی اقتصاد یکی از پیامدهای عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است. ”

دکتر محمد عاصی گفت: مردم باید هرچه سریعتر به زندگی عادی خود برگردند. وی گفت: “سیاست ستاد تاج گذاری اجباری نیست.” “دلیلی وجود ندارد که هرکس که مجبور به ترک خانه های خود نشود ، کاهش یابد. از خانه خارج شوید. اگر رفتارهای اجتماعی خاصی تغییر کند ، مطمئناً می توان آن را کنترل کرد.

آسایی اضافه کرد: “رعایت استانداردها و پروتکل های بهداشتی نیاز به حذف قوانین سختگیرانه در اصناف دارد.”

مشاور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: کاهش تعداد بیماران و مرگ و میرهایی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه آموزش و پیروی از پروتکل های بهداشتی در اوایل فروردین ماه است.

رئیس کمیته امداد در مورد بیمه خدمات درمانی مددجویان کمیته امداد از طریق تلفن صحبت کرد و افزود: اعتبار دفترچه های بیمه تا پایان خرداد سال 1999 تمدید شد.
‘مرتضی بختیاری’ گفت: 35 میلیارد تومان کمک های جمع آوری شده برای تهیه ارقام بهداشتی به استان ها ارائه شده است.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرماندار امام (ره) در رابطه با “تیتر امشب” درباره تهیه و ساخت مقالات بهداشتی ، اظهار داشت: همه انواع ماسک ، لباس و ست های تشخیصی ساخته شده و به وزارت بهداشت تحویل داده شده است. “

وی گفت: “ما برای 180،000 افرادی که به دلیل شیوع تاج ، شغل خود را از دست داده اند ، 60،000 پروژه کوچک خانگی ترتیب می دهیم.”

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: موضوع کنترل بیماری و وجود افراد در اولویت هلال احمر است.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر: موضوع وجود افراد آسیب دیده از شیوع ویروس # کرون در دستور کار انجمن هلال احمر قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا