معاون آموزش متوسطه به ادارات کل آموزش و پرورش استانها دستورالعمل های “اجرای و ارزیابی پروژه های خودیاری در مدارس خوابگاهی” را اجرا کرد.
به گزارش باراناخبر ، شناخت و آموزش دانش آموزان داوطلب ، در زمینه مشاغل و مهارت های مورد علاقه آنها با توجه به امکانات مدارس خوابگاهی ، مطابق با ویژگی های اقلیمی و با تأکید بر مشاغل و مشاغل محلی در مناطق مربوط به موقعیت مدارس خوابگاهی ، با توجه به اهمیت موضوع مهارت آموزی ، به ویژه “آموزش مهارت به دانش آموزان” و “ایجاد ظرفیت های جدید خارج از سازمانی” ، توسط معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش ، “اجرا و خودارزیابی-پروژه های اعتماد در مدارس شبانه روزی “در ادارات آموزش و پرورش استان.
بر اساس این دستورالعمل ، تقویت فرهنگ کار ، تلاش ، همکاری و مسئولیت پذیری ، شناخت و آموزش دانش آموزان در مورد مشاغل و مهارت های مورد علاقه خود ، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ، ایجاد فرصت هایی برای خود اشتغالی فارغ التحصیلان خوابگاهی و استفاده از درآمد عملکردی خودیاری برنامه های ارتقاء کمی و کیفی آموزش و رفاه در مدارس شبانه روزی از جمله اهداف “اجرای و ارزیابی برنامه های حمایت از خود در مدارس شبانه روزی” است.
بنابراین ، حسابرس این پروژه دانش آموزان سال اول و دوم دبیرستان نظری در مدارس خوابگاهی (مدل عادی و دولتی) هستند.
انتهای پیام