اجتماعی

مدارس گناباد غیرحضوری شدند – باراناخبر

باراناخبر/ خراسان رضوی مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: با توجه به شیوع نوع جدید بیماری عروق بیماری کرونا قلب، تمامی فعالیت های آموزشی مدارس گناباد به استثنای مدارس چندپایه روستایی عملا تا 10 روز دیگر انجام می شود.

حسین احمدی در گفت وگو با باراناخبر، اظهار کرد: با توجه به شیوع سویه های جدید کرونا در کشور از جمله شهرستان گناباد، بر اساس آخرین تصمیم ستاد شهرستان کرونا در روز یکشنبه 10 بهمن ماه تمامی فعالیت های آموزشی در مدارس گناباد انجام شد. به جز مدارس چندساله روستایی از روز سه شنبه 12 بهمن ماه بصورت مجازی و تا پایان هفته آینده به مدت 10 روز غیبت خواهد داشت.

وی گفت: مدارس چند کلاسه روستایی مدارسی هستند که از یک تا 15 دانش آموز دارند و در این مدارس به دلیل کم بودن تراکم جمعیت آموزش به صورت شخصی و البته با رعایت مقررات بهداشتی انجام می شود اما در صورت حضور دانش آموز یا دانش آموز علامت دار شود، فعالیت این مدارس نیز کم خواهد بود.

در یکی دو روز گذشته به طور متوسط ​​7 تا 8 دانش آموز به بیماری عروق بیماری کرونا مبتلا شده اند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد درباره ابتلای دانش آموزان این شهرستان به تاج نیز گفت: در یکی دو روز اخیر به طور میانگین هفت تا هشت دانش آموز مبتلا به تاج هستند. با توجه به روند افزایشی این آمار و شیوع بالای سویه جدید، تصمیم بر این شد که در حال حاضر فعالیت های آموزشی در مدارس شهرستان با کمبود مواجه باشد.

احمدی تاکید کرد: همکاری مدارس با ستاد کرونا خوب است و طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی، مدارس شهرستان بیش از 85 درصد مسائل بهداشتی را رعایت می کنند، این یک چهره مجازی است که داشته ایم. دو مورد در هفته گذشته

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد گفت: از ابتدای شیوع بیماری عروق بیماری کرونا قلب و طی 2 سال گذشته همکاری خانواده ها با مجموعه آموزشی شهرستان بسیار خوب بوده و امیدواریم این همکاری ادامه داشته باشد. و در روزهای بعد این فرصت به دانش آموزان داده می شود که در اسرع وقت به حالت عادی بازگردند تا بتوانیم فعالیت های حضوری را از سر بگیریم.

بر اساس آخرین به روز رسانی نرم افزار ماسک، شهرستان گناباد در حال حاضر در وضعیت کرونای زرد قرار دارد و به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، در 24 ساعت گذشته 128 آزمایش انجام شده است که از این تعداد آزمایش انجام شده است. 84 نفر مثبت بوده اند. . همچنین در حال حاضر سه نفر به دلیل بیماری عروق بیماری کرونا در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری هستند. در مجموع 365 قربانی کرونا از زمان این انفجار گزارش شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا