اجتماعی

خزعلی: تغییر تعریف خانواده، مقدمه اضمحلال آن و نابودی نسل آینده است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه تبیین جایگاه خانواده و قداست آن از ملزومات هویت بخشی به نسل جدید است، گفت: تلاش جنگ شناختی برای تغییر تعریف خانواده مقدمه ای است. . برای نابودی خانواده و نابودی نسل آینده.

به گزارش باراناخبر، انسیه خزعلی وی در صفحه توئیتر خود با تبریک روز خانواده می نویسد: در نقشه مهندسی کشور یکی از راهبردهای کلان فرهنگی به شرح زیر است: تبیین، تشکیل، تحکیم، کمال و امنیت خانواده.

وی در پست دیگری در توئیتر، تبیین جایگاه خانواده و قداست آن را یکی از ضروریات هویت بخشی به نسل جدید عنوان کرد و افزود: تلاش جنگ شناختی برای تغییر تعریف خانواده مقدمه ای است. به نابودی خانواده و نابودی نسل آینده».

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: برای ایجاد خانواده و تلاش برای تسهیل آن هم از نظر معنوی و ایجاد زمینه برای پیوند زوجین و هم از نظر مادی و تامین ملزومات ازدواج از جمله تسهیلات. ، اشتغال و مسکن. یکی از مهمترین اولویت های مردم و دولت مردمی است.»

خزعلی همچنین در توئیتی دیگر نوشت: تحکیم خانواده با یادگیری مهارت های ارتباطی، تمرین تاب آوری، زندگی برای دیگران و با دیگران، مهربانی و گذشت و افزایش مهارت های مدیریتی در ارتباط موثر اعضای خانواده شکل می گیرد.

وی در پایان سخنان خود گفت: مصونیت خانواده نیز با تعریف چارچوب های اخلاقی و رعایت عهد و پیمان ها توسط اعضا و پاکسازی جامعه از مظاهر جنسی مختص خانواده و خانواده حفظ و حراست می شود. جلوگیری از دخالت عوامل خارجی

خزعلی: تغییر تعریف خانواده، آغاز نابودی آن و نابودی نسل آینده است.

خزعلی: تغییر تعریف خانواده، آغاز نابودی آن و نابودی نسل آینده است.

به گزارش باراناخبر، 25 ذیحجه به عنوان روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا