اجتماعی

دانش‌بنیان صرفاً یک کار اقتصادی یا صنعتی نیست/ لزوم استفاده از دانش‌بنیان‌ها در ترویج دین

باراناخبر/ گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه شعار سال باید به همه مولفه ها تعمیم داده شود، گفت: امروز برای تولید محصولات فرهنگی و ترویج و تبیین دین نیاز مبرمی در حوزه فناوری های نو و جدید داریم. مبتنی بر دانش ”

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفت وگو با خبرنگار باراناخبر، با اشاره به برگزاری لیالی قدر در استان گلستان، اظهار کرد: به لطف خداوند و تلاش مسئولان و کادر درمانی، شرایط خوبی در استان گلستان حاکم است، هرچند دستورالعمل های بهداشتی رعایت شده است. استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزامی است اما برگزاری مراسم مذهبی مانند لیالی قدر با رعایت نکات بهداشتی منعی ندارد.

وی از اعزام بیش از 500 مبلغ و روحانی به مناطق و مساجد مختلف استان گلستان خبر داد و افزود: پاسخگویی به شبهات و سوالات مردم، تفسیر قرآن، سبک زندگی و مشاوره در مورد مسائل لازم از جمله مهمترین برنامه های مبلغان در ماه مبارک رمضان است. . این است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به جایگاه ویژه فرهنگ گفت: امروزه فرهنگ از اقتصاد و سیاست، جامعه، امنیت و علم جدا نیست، بلکه این فرهنگ است که بر این حوزه ها حاکم است، همه مسائل در جهان مدیون فرهنگ است و فرهنگ مبنای تصمیم گیری و تصمیم گیری است.

گرزین گفت: طبق قرآن کریم، جبهه حق و باطل همواره بر اساس دیدگاه فرهنگی خود تصمیم گیری کرده اند. مردمی که فرهنگ را جدی نمی گرفتند، لذا دشمن وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه برای فرهنگ اهمیت ویژه ای قائل است، یادآور شد: اگر مسئول فرهنگی با اقدامات خود در رأس یک نهاد تصمیم گیری اعم از اقتصادی، سیاسی و فرهنگی باشد، در جهت تقویت مولفه های ملی و بلندمدت گام بر می دارد. فرمان قدرت کشور ..

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان به شعار سال «تولید مبتنی بر دانش و اشتغال» اشاره کرد و تاکید کرد: به طور کلی در حوزه محصولات فرهنگی نیز باید از محصولات دانش بنیان استفاده کنیم.

گرزین گفت: هوش مصنوعی به گسترش، ترویج و تبیین دین کمک می کند. از علم مدرن استفاده می کند.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا