استان ها

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در اولویت صنعت برق کشور

به گزارش باراناخبر آذربایجان غربیحمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگ کننده توزیع توانیر در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت توزیع انرژی آذربایجان غربی گفت: حداکثرسازی ظرفیت بخش خصوصی و بهره برداری از پتانسیل شرکت ها بر اساس دانش و حمایت از این شرکت ها باید در اولویت قرار گیرد. برای شرکت های توزیع برق .
وی افزود: استان آذربایجان غربی یکی از استان هایی است که همکاران صنعت برق با وجود شرایط سخت جوی تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی و تامین برق مردم به کار می گیرند و این روحیه کارکنان صنعت برق آذربایجان غربی است. ستودنی و قابل تقدیر است».
معاون هماهنگ کننده توزیع توانیر ادامه داد: کارکنان شرکت توزیع انرژی آذربایجان غربی همواره از شرکای پیشرو در خدمت رسانی به مردم بوده اند.
وی اعلام کرد: سنگر حساس خدمت، ایمان است و آنچه به یادگار می ماند، خدمت شایسته و ماندگار است.
هماهنگ کننده توزیع توانیر گفت: نباید فراموش کنیم که خدمت به مردم یک فرصت است و باید برای فرصتی که داریم ارزش قائل شویم و وظایف خود را به گونه ای انجام دهیم که به طور کلی صنعت برق را به مردم یادآوری کنیم. سوگند – دشنام
وی همچنین تصریح کرد: رسالت سخت و خطیر بر عهده همکاران صنعت برق کشور است زیرا در زندگی امروز حتی لحظه بدون برق برای مردم بسیار مضر خواهد بود.
پیرپیران در ادامه تاکید کرد: حداکثرسازی ظرفیت بخش خصوصی و بهره برداری از پتانسیل شرکت های دانش بنیان و حمایت از این شرکت ها باید در اولویت شرکت های توزیع برق باشد.
وی ادامه داد: شرایط خاصی در صنعت برق در کشور داریم و باید با جدیت و همدلی تلاش کنیم تا پیک تابستان 1401 را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
معاون هماهنگ کننده توزیع توانیر در پایان از همه مسئولان و متولیان آذربایجان غربی برای گذراندن موفقیت آمیز پیک تابستانی همراهی و همکاری خواست و گفت: نیازمند حمایت و حساسیت همه ارگان ها و تجهیزات هستیم.

48

دکمه بازگشت به بالا