اجتماعی

خودروهای پلیس هوشمند می‌شوند؛ ثبت تخلفات با دقت بالا و زمان کمتر

با حمایت معاون وزیر علوم و فناوری ، “پروژه اطلاعات خودروی پلیس جزیره راهور کیش از طریق دوربین های نظارتی و هواپیماهای بدون سرنشین برای ثبت تخلفات رانندگی اجرا می شود.”

به گزارش باراناخبر ، به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، طی هفته نیروی انتظامی از این پروژه رونمایی کرد که با حمایت معاونت توسعه علوم و فناوری رئیس ستاد فضایی و حمل و نقل پیشرفته و فرادید نگار اجرا شد. دانشمندان آسیا “توانایی نظارت مداوم و از راه دور تخلفات و رویدادهای تلفن همراه که دوربین های ثابت در ضبط آنها مشکل دارند” یکی از مزایای اجرای این طرح است. “ثبت دقیق تخلفات در کوتاه ترین زمان و با کمترین تعامل کاربران پلیس” ، “افزایش ایمنی تردد خودروها” و “ایجاد پایگاه داده های به روز خودروها” از مزایای دیگران در پی اجرای این طرح است.

به کمک این پروژه ، نقشه آنلاین رفتار رانندگان در تمام محورها و جاده ها ، استفاده از جداول هوشمند مخفی ، حذف سیستم های محاسباتی و امکان اندازه گیری سرعت با دستگاه تلفن همراه در محل ارائه می شود.

هدف این طرح “بیدار شدن و کنترل تخلفات توسط وسیله نقلیه پلیس جزیره با استفاده از ترکیبی از تصاویر خوانندگان پلاک سوار بر خودرو پلیس و تصاویر دوربین های بدون سرنشین” است.

“ارسال خودکار اطلاعات تأیید شده به سرور” ، “تشخیص پلاک ها و خواندن پلاک ها” ، “تعیین سطوح دسترسی کاربر” ، “دوربین تعریف شده توسط کاربر” ، “مشاهده همزمان حداکثر 4 دوربین در رابط کاربری کاربر “،” ردیابی خودکار پلاک ها “،” ثبت موقعیت جغرافیایی و آدرس محل تخلف “و غیره. آنها از جمله قابلیت های این طرح هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا