عمومی

خلاقیت در لیگ کم شده است / کیفیت زمین روی بازی ما تأثیر گذاشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جواد نکونام عصر جمعه در نشست خبری پس از دیدار مقابل نفت آبادان اظهار داشت: هیچ یک از دو تیم نمی خواستند بازی را ببازند و هر دو تیم بازی فیزیکی ارائه کردند.

وی افزود: ما سعی کردیم بازی را آرام کنیم اما زمین ما در وضعیت بدی قرار دارد و من حتی این موضوع را به باشگاه گفتم و در نیمه اول مجبور شدیم توپ را وارد دروازه کنیم اما این اتفاق نیفتاد. رشته. “

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کیفیت زمین بازی ما را تحت تاثیر قرار داد و باید شرایط زمین را بهتر کنیم زیرا این موضوع به ما ضربه می زند. هفته گذشته دوبار به این موضوع اشاره کردم.

وی ادامه داد: تیم‌ها در اینجا نزدیک و نزدیک بازی می‌کنند تا امتیاز کمتری کسب کنند و امروز نفت‌آبادان بازی نزدیک، فشرده و سنگینی را ارائه کرد و فکر می‌کنم اگر نفت در بقیه بازی‌ها اینطور بازی کند، کشورش در بازی است. بالا. جدول.”

نکونام افزود: آنها امروز بسیار منسجم از نظر بدنی و فیزیکی بازی کردند غیر ارادی جلوی ما برای تبریک به علی منصوریان برای چنین تیمی اقدام کردند مایل من می گویم. تیم آنها خوب بازی کرد چون از اینجا یک امتیاز گرفتند، قطعا خوشحال هستند.

او گفت: «نباید اجازه دهیم نقاط خانه از دستمان خارج شود.

نکونام با اشاره به مشکلات کم گل شدن در مسابقات قهرمانی افزود: فاصله مسابقات در لیگ کم است و این برای همه تیم ها سخت است.

وی گفت: خلاقیت در فوتبال ما کاهش یافته است و می توانند به اندازه انگشتان یک دست باشند که در یک لحظه نتیجه را عوض کنند، اما قبلا اینطور نبود و بازیکن خلاق و گلزن داشتیم. . .

نکونام افزود: ما کمی خلاقیت داریم و راحت ترین کار دفاع است و می گویند دفاع می کنیم و در ضربات آزاد ممکن است موقعیت هایی پیش بیاید اما در طول بازی بردن بازی کمی سخت است.

وی گفت: در فوتبال ایران دفاع می کنند بنابراین خلاقیت از فوتبال ما دور شده است. استعدادها کم است و آنهایی که هستند ایران را ترک کرده اند و امیدوارم شاهد رشد کیفی و گل های بیشتر در لیگ برتر باشیم.

دکمه بازگشت به بالا