ورزشی

فروش ۵۵ هزار بلیت بازی ایران – کُره/ روز سخت در انتظار تیم ملی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه هفته جاری در سئول به مصاف هم می روند. این دیدار در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی برگزار می شود 2022 قطر است و با وجود صعود هر دو تیم در جام جهانی، این دیدار اهمیت و حساسیت خود را حفظ کرده است.

در حالی که وضعیت کرونا در کره جنوبی رو به وخامت است، فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرده است که قصد دارد یک بازی کامل مقابل ایران در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار کند.

این موضوع با تشویق شدید طرفداران کره ای روبرو شد و از روز اول عجله آنها برای خرید آنلاین بلیط باعث از کار افتادن سرور سایت شد.

در فاصله کمتر از 48 ساعت مانده به شروع بازی ایران و کره جنوبی، حدود 55 هزار بلیت این بازی فروخته شد که نشان از کار خستگی ناپذیر تیم ملی ایران مقابل هواداران تیم مقابل دارد.

به گزارش اسپورت ورلدی، یکی از مسئولان فدراسیون کره جنوبی با اشاره به فروخته شدن 55 هزار بلیت از 62 هزار بلیت فروخته شده تا کنون امروز (سه شنبه) گفت: احتمالاً بلیت های باقی مانده در روز بازی فروخته خواهد شد.

پائولو بنتو سرمربی کره جنوبی روز گذشته در نشست خبری با حضور هواداران در ورزشگاه استقبال کرد و تاکید کرد که حضور آنها کمک بزرگی برای تیمش در دیدار مقابل ایران است.

دکمه بازگشت به بالا