ورزشی

بازی با ایران خاص است/ آرزوی ما صعود به جام‌جهانی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 15:30 فردا پنجشنبه مسابقات مقدماتی جام جهانی را ادامه می دهد. 2022 قطر در ورزشگاه صیدا به مصاف لبنان خواهد رفت.

ایوان هاشک سرمربی تیم ملی لبنان در نشست خبری پیش از بازی تاکید کرد که دیدار مقابل ایران در لبنان که اولین بازی خانگی این تیم در مقدماتی جام جهانی است برای لبنانی ها ویژه است.

وی با اشاره به پشت صحنه این دیدار افزود: می دانم که قلب همه لبنانی ها با وجود نداشتن ورزشگاه پشت تیم لبنان است.

سرمربی لبنانی با ابراز خرسندی از حمایت فدراسیون لبنان در تامین امکانات و اردوهای تمرینی، ابراز امیدواری کرد که تیم لبنان نتیجه مثبتی مقابل ایران کسب کند.

وی در خصوص غیبت کاپیتان تیم ملی لبنان، حسن متوق، گفت: حسن بازیکن تاثیرگذاری است و زمانی که بازیکن ارزشمندی غایب باشد، بازیکن دیگری فرصت حضور پیدا می کند.

بازی با ایران ویژه است/ رویای ما صعود به جام جهانی است

هاشک این دیدار را فرصت خوبی در خاک لبنان دانست و گفت: با این حال زمان زیادی برای آماده سازی در فیفادی وجود نداشت.

سرمربی تیم ملی لبنان همچنین اعلام کرد که برای رسیدن به جام جهانی به بازیکنانش اعتماد دارد و او و بازیکنانش می خواهند به این جام جهانی برسند.

«محمد حیدر» نیز در این نشست خبری با بیان اینکه لبنان دارای انضباط، روحیه بالا و اعتماد به توانایی های خود است، گفت: امیدواریم فردا با برگزاری بازی با ایران به نتیجه مثبتی برسیم.

حیدر تاکید کرد که مطمئن است روحیه بازیکنان عالی خواهد بود و اعتماد به نفس آنها در بالاترین سطوح خواهد بود.

این بازیکن لبنانی همچنین گفت: از ابتدا شانسی برای صعود به جام جهانی ندانستیم اما به خدمت گرفتن ایوان هاشک نقشه راه را تغییر داد و لبنان را در رقابت برای صعود به جام جهانی قرار داد.

دکمه بازگشت به بالا