اجتماعی

“خزعلی” به اخبار مطرح شده پیرامون فرزندش واکنش نشان داد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با رد شبهات در مورد مهاجرت فرزندش به خارج از کشور، این سفر را موقتی و کاری دانست و گفت که طی ماه های آینده به کشور بازخواهد گشت.

به گزارش باراناخبر، انسیه خزعلی وی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: گذشت آن روزها که مسئولان مانند کوه پشت فرزندانشان ایستادند و آشکارا از مهاجرت و زندگی آنها در خارج از کشور دفاع کردند اما امروز برخی با شور و شوق از مهاجرت پسرم صحبت کردند.

وی در توئیتی دیگر گفت: در حالی که سفر کاری موقت ایشان به منظور توسعه و حمایت از یک پایگاه دانشی است که در ایران با تعداد زیادی دانشجوی کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام است و به کشور بازخواهد گشت. کشور در ماه های آینده.”

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: بی شک ایجاد بستر برای تقویت فعالیت های دانش بنیان جاری در کشور ناشی از تعلق به میهن و مسئولیت پذیری است و اعضای دولت مردمی و انقلابی وفادار بوده و خواهند بود. آرمان های انقلاب و سیاست های دولت».

"خزعلی" او به اخبار مربوط به فرزندش واکنش نشان داد

"خزعلی" او به اخبار مربوط به فرزندش واکنش نشان داد

به گزارش باراناخبر، طی روز گذشته خبر مهاجرت فرزند انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به کانادا، واکنش های مختلفی را در فضای مجازی به همراه داشته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا