اقتصادی

خرید محصولات ایران خودرو دیزل تضمین می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

براساس گزارش تجارت آنلاین اکوپرس، عزت الله اکبری تالارپشتی در مراسم تحویل صد اتوبوس شهری و مینی رئیس قرارداد ضمانت خرید ایران خودرو دیزل را وام ایران خودرو دیزل به ناوگان حمل و نقل عمومی پنج شهر کشور عنوان کرد و گفت: با ارائه آن ، بانک ها نیز موظف به ارائه تسهیلات داخلی خواهند بود. یا تولید کنندگان قطعات و ماشین آلات خارجی “.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات کالاهایی که می توانند در داخل کشور تولید شوند ، اظهار داشت: تابستان گذشته ما از ایران خودرو دیزل بازدید کردیم و دیدیم که این شرکت ظرفیت زیادی برای استفاده از این ظرفیت ها دارد برخی جلسات توسط معاون رئیس مجلس با وزرای مربوطه برگزار شد و امروز محصول تولید شده است ام.

نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران و سایر مسئولان نیز در تحقق این مهم مشارکت داشتند ، افزود: امیدواریم این همکاری ها برای ادامه کار ، ایران خودرو دیزل از ظرفیت و قدرت لازم برخوردار است و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به قول خود برای تولید یک گام بزرگ عمل کرده است.

علی نیکزاد ، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه ما به حمایت از تولید داخلی اعتقاد داریم اظهار داشت: “در حال حاضر کشور ظرفیت تولید 5000 اتوبوس شهری و 3000 اتوبوس حومه ای و همچنین انواع مختلف را دارد” و غیره به صورت محلی تولید می شوند.

وی افزود: به زودی مجلس در جهت حمایت از تولیدکنندگان و تضمین خرید محصولات در زمینه خودروهای تجاری گام برمی دارد و امیدواریم ضمانت خرید به عنوان یک سند ، تولیدکنندگان خودرو را به افزایش تشویق کند تولید ، چرخه صنعت خودرو و اقتصاد در این زمینه “. چرخش

ما متعهد می شویم کشور را برای واردات خودروهای تجاری غیرضروری کنیم

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به تنوع سبد محصولات ایران خودرو دیزل گفت: در صورت حمایت مالی و تضمین خرید محصولات ، قول می دهیم ناوگان حمل و نقل عمومی کشور را غیرضروری کند وارد شده “.

فرشاد مقیمی یکی از عمده ترین مشکلات بازار وسایل نقلیه تجاری را اتصال بازار این افراد به افراد واقعی عنوان کرد و گفت: حضور سازمانها و م institutionsسسات وابسته می تواند رونق بیشتری به محصولات تجاری بدهد که این امر نیازمند خط مشی.

وی با بیان اینکه اهداف محقق شده محقق شده است ، افزود: خط تولید اتوبوس که در سالهای اخیر غیرفعال بوده احیا شده است. ام و امسال ما توانسته ایم 103 اتوبوس شهری تولید کنیم ، همچنین اهداف کاهش ارزش تولید اتوبوس از 58 هزار یورو به ازای هر اتوبوس به 44 هزار یورو ام این هدف زودتر از برنامه ریزی محقق شد.

وی صنعت خودرو را قطب نفوذ در شاخص های اقتصادی کشور توصیف و برجسته کرد: تولید فعلی ایران خودرو دیزل با افزایش عمق تولید داخلی انجام می شود و تمایل به ادامه تولید با افزایش سطح و عمق تولید داخلی در صورت وجود وجود دارد. سفارش کاربران. ایران خودرو همچنین در مسیر توسعه به فکر بازارهای بین المللی است.

وی از توافق با اورژانس کشور برای تأمین ناوگان امدادی خبر داد و با تأکید بر توانایی ایران خودرو دیزل در تأمین نیازهای این حوزه گفت: ما برنامه بلند مدت برای تأمین نیازهای ناوگان امدادی کشور داریم. “
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به استفاده از فناوری های روز در توسعه و بهینه سازی محصولات ایران خودرو دیزل ، گفت: چندین پروژه برای کاهش مصرف سوخت محصولات اجرا کرده ایم.

وی با اشاره به وعده توسعه موتور 457 دیزلی گفت: این موتور دارای برخی قابلیت ها برای استفاده در صنایع غیر حمل و نقل است و ما در حال ایجاد ظرفیت برای افزایش تولید هستیم. افزایش تولیدات داخلی به دلیل اطمینان تولیدکنندگان داخلی است که پیشرفت خوبی داشته است.

مقیمی افزود: در زمینه گیربکس های وسایل نقلیه سنگین از این شرکت استفاده می شود چرخشی، اقدامات موثری انجام شده است و ما قصد داریم در این راستا قدمهای قویتر برداریم.

وی اظهار داشت که در زمینه ساختار مالی ، ایران خودرو دیزل نیز برنامه هایی را در دستور کار قرار داده است اموی گفت: “ایران خودرو دیزل می تواند در سن 61 سالگی دوباره متولد شود.”

به گفته مقیمی ، بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ، همراه با نوسازی آن ، از اهداف مهم ایران خودرو دیزل است که با همکاری تولیدکنندگان داخلی محقق خواهد شد.

در این مراسم ، جواد توسلی آنلاین ، مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به آخرین تحولات این شرکت ، گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری پیرامون جهش تولید ، ایران خودرو دیزل پس از سالها رکود ، تولید خود را از سر گرفته و به ظرفیت خوبی در این زمینه دست یافته است. وی گزارشی از عملکرد ایران خودرو دیزل در ماه های اخیر ارائه کرد.

گفتنی است ، در مراسم امروز که معاون دوم رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و بهزاد اعتمادی عضو هیئت مدیره سازمان توسعه صنایع و نوسازی صنایع و مدیران شرکت داشتند. ارشد گروه صنعتی ایران خودرو. ایران خودرو دیزل 400 واحد به شهرهای تهران ، مشهد ، همدان ، صدرا و کرمان تحویل داده و 100 واحد از این تعهد به ذینفعان تحویل داده شده است.

طبق این قرارداد ، 170 اتوبوس و 70 اتوبوس تا پایان سال مینی رئیس به شهرداریهای شهرهای مذکور تحویل داده خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا