اقتصادی

از ظرفیت تولید کنندگان داخلی در ناوگان حمل و نقل استفاده می‌کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در بازدید از غرفه گروه بهمن در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، ساختمان و خدمات شهری شهر آفتاب، در خصوص استفاده از ظرفیت های شرکت های خصوصی در نوسازی گفت: ناوگان اتوبوسرانی علیرغم حضور شرکت هایی مانند گروه اورتکو و امکان تولید داخلی، متأسفانه بیش از یک دهه است که شهرداری تهران هیچ محصولی از شرکت های تولیدی متناسب با توسعه و نوسازی خریداری نکرده است. اتوبوس. ناوگان
وی نیاز به خرید اتوبوس های شهری را بیش از ظرفیت تولید شرکت های داخلی عنوان کرد. وی بیان کرد: در این موضوع حتی بخش خصوصی پیشنهاد داد تا زمانی که ظرفیت تولید شرکت های داخلی به تقاضای مورد نیاز برسد، واردات انجام شود. آی تی تا زمان مشخص است که شهرداری و شهرداری نه پیشنهادی برای واردات اتوبوس داشته اند و نه متولی واردات اتوبوس هستند و اصرار داریم از ظرفیت های تولیدی کشور استفاده کنیم.
شهردار شهر ضمن استقبال از تنوع کاربری های مرتبط با خدمات شهری در غرفه بهمنی گفت: حضور در محل باعث خرسندی است. همچنین ظرفیت دارد.
چمران با بیان اینکه اگر شرکت‌های داخلی بتوانند در بحث اتوبوس‌های شهری بتوانند نیاز داخلی را تامین کنند، اصراری بر واردات نداریم، گفت: اظهار داشت: اگر شرکت های داخلی بتوانند تا پایان امسال حدود 2000 دستگاه اتوبوس تهیه کنند، قطعا از آن استقبال خواهیم کرد.
من باید بگویم؛ گروه بهمن محصولات خود را در حوزه خودروهای تجاری و خدمات شهری در بازه زمانی 27 تا 30 مهرماه 1401 در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، ساختمان و خدمات شهری در سال 1390 عرضه می کند. شهر خورشید علاقمندان را معرفی می کند. وانت بار ورودی های، مینی بوسه پگاسوس، زور 8.5 تن رشد و کامیون 460 از جمله خودروهای تجاری و باری هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.
همچنین؛ گروه بهمن در زمینه خودروهای خدمات شهری و حمل و نقل شهری دارای محصولات و کاربردهایی مانند ماشین آتش نشانی، حمل زباله و ایزوله و اتوبوس CITY12 به نمایش گذاشته شد.
بهمن در نمایشگاه بین بین المللی شهر آفتاب نیز محصولاتی برای علاقه مندان به موتورسیکلت دارد و علاقه مندان به موتورسیکلت و چهارچرخ می توانند از این محصولات در نمایشگاه دیدن کنند.

دکمه بازگشت به بالا