اجتماعی

خدمت رسانی طلاب جهادی به کادردرمان قم در موج سوم کرونا

باراناخبر / قم چندین روز است که قم در موج سوم تاج درگیر شده است و در نتیجه بیمارستان های استان و کارکنان مجاهدت درگیر شده اند و دانشجویان و نیروهای جهادی مانند موج های تاج اول و دوم به کار خود بازگشته اند و به کمک کادر پزشکی. .

حجت الاسلام حسنعلی خوئینی ، مدیر گروه تبلیغات جهادی رشد و رئیس کمیته زایمان در بیمارستان ستاد بحران ، با اشاره به حضور دانشجویان جهاد در بیمارستان های موج سوم تاج ، به باراناخبر گفت: بیمارستان هایی در این شهر وجود دارد مقدس قم ، و دانشجویان جهادگر مانند موج اول و دوم که به کمک کادر پزشکی آمدند ، آماده اند تا با تلاش بیشتر در موج سوم این بیماری شیطانی به بیماران کمک کنند.

وی ادامه داد: با هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده در بیمارستان فرقانی ، دانشجویان جهادگر در سه شیفت خدمت می کنند.

رئیس کمیته زایمان در بیمارستان ستاد منطقه بحران اظهار داشت: همچنین در حال برنامه ریزی و هماهنگی حضور دانشجویان جهاد در بیمارستان های کامکار و شهید بهشتی هستیم.

حجت الاسلام خوئینی تأکید کرد: علی رغم آغاز سال تحصیلی سمینار و فعالیت های مختلف دانشجویی ، حدود 300 دانشجو ، خواهر و برادر ، آمادگی خود را برای فعالیت های جهادی در بیمارستان ها اعلام کرده اند.

وی به احتمال حضور نیروهای جهادی غیر دانشجویی در بیمارستان اشاره کرد و گفت: افراد غیر دانشجویی که می خواهند با دانشجویان در این عملیات به فعالیت جهادی بپردازند و در بیمارستان حضور داشته باشند. از طریق شماره 09196636680 برای خود پیام ارسال کنید تا با شما تماس گرفته شود.

مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد ادامه داد: اگر این دوستان قبلاً تجربه حضور در بیمارستان را داشته و دوره های لازم را گذرانده اند ، دیگر نیازی به آموزش مجدد نیست ، اما اگر تازه به این گروه می پیوندند ، باید آموزش ببینند. در این منطقه مورد نیاز است شما امکان حضور در بیمارستان را دارید.

شایان ذکر است که فعالیتهای مختلف دانشجویان جهاد در بیمارستانها ، به ویژه به عنوان همراه بیمار ، روحیه بیماران کرونیان را بسیار تحت تأثیر قرار داده و در گذراندن دوره درمان و تسریع در بهبودی این بیماران کمک کرده است.

دکمه بازگشت به بالا