اجتماعی

توسعه اقتصادی بدون رشد صنعت حمل و نقل امکان پذیر نیست

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: توسعه اقتصادی هیچ کشوری بدون رشد صنعت حمل و نقل آن امکان پذیر نیست. رشد اقتصادی کشورها ارتباط مستقیمی با صنعت حمل و نقل دارد.

به گزارش باراناخبر، در مراسم بزرگداشت روز ملی حمل و نقل با حضور مهدی اسماعیل بیگی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر مالیات های استان تهران، سید مرتضی روحانی رئیس منطقه 16، یعقوب آزاده دل مدیرعامل واحد توسعه حمل و نقل سیستم های حمل و نقل پاک. سازمان ترافیک، محمدعلی کریم پور معاون حمل و نقل و ترافیک ناحیه 16 در محل پارک آموزش ترافیک منطقه 16 برگزار شد.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16 در این مراسم گفت: دو سال پیش که تاج به تهران رسید، کارکنان شهرداری از راه دور کار می کردند و تمام پروتکل ها را رعایت می کردند، اما فداکاری رانندگان تاکسی و اتوبوس، فداکاری رانندگان را تداعی می کرد. در سال 1983.

مهدی گلشنی، مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تبریک روز ملی حمل و نقل همگانی به تمامی فعالان این صنعت گفت: توسعه اقتصادی هیچ کشوری بدون وجود رشد صنعت حمل ونقل آن «رشد اقتصادی کشورها ارتباط مستقیمی با صنعت حمل و نقل دارد.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق با بیان اینکه رانندگان تاکسی و اتوبوس خدمات مستقیم به شهروندان تهرانی دارند، گفت: وظیفه اصلی در حوزه حمل و نقل عمومی بر دوش این رانندگان و وظیفه مدیران است. ایجاد شرایط و بستر مناسب برای مدیران Create است.

گلشنی با یادآوری رانندگانی که بر اثر بیماری قلبی جان خود را از دست دادند، گفت: ثواب این رانندگان برای خدمت به خلق خدا در این راه توشه اخروی آنهاست.

وی افزود: پلیس راهور نقش موثری در مدیریت ترافیک شهر دارد و بدون حضور آنها امکان مدیریت ترافیک در سطح شهر وجود ندارد.

سردار فتح الله حیدری با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) در سال 1362 برای کمک به رانندگان کامیون و اتوبوس، گفت: نقش مهمی دارد. در آنها این لحظه را داشتند. من اولین رئیس پلیس راهور ناجا هستم که پلیس راهنمایی و رانندگی هم داشته ام و به نمایندگی از پلیس راهنمایی و رانندگی که خادمان خیابانی صادقی بوده اند حضور دارم.

وی ادامه داد: فداکاری های زیادی در صنعت حمل و نقل انجام شده و همه این تلاش ها و فداکاری ها قابل وصف نیست. در طول این سال ها شاهد زحمات اهالی صنعت حمل و نقل بوده ایم.

فرمانده حیدری با بیان اینکه کامیون داران در سال 62 ایثارگرانه فرمان امام (ره) را اجرا کردند، افزود: هرجا عکس و فیلم ایثارگری در جنگ وجود دارد، اتوبوسرانی را می بینیم.

محمدعلی کریم پور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 16 تهران نیز در مراسم گرامیداشت روز ملی حمل و نقل اظهار داشت: این مراسم بنا به دستور و تاکید شهردار تهران برگزار شد. هفته گذشته در این راستا جلسه ای برای برنامه ریزی های لازم به مناسبت روز ملی حمل و نقل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان، کریم پور ادامه داد: در نهایت مقرر شد تعدادی از رانندگان تاکسی، اتوبوسرانی، سرویس خودرو و دوچرخه سواران به همراه خانواده خود در این مراسم حضور یافته و از زحمات آنان قدردانی کنند. بیا دیگه. در این مراسم 60 نفر از رانندگان تاکسی، اتوبوس، خودروهای خدماتی و … به همراه خانواده های خود حضور داشتند و در پایان از رانندگان برتر منطقه 16 و همچنین خانواده های رانندگان فوت شده بر اثر بیماری قلبی قدردانی کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا