عمومی

احداث ۹ هزار متر مربع فضای آموزشی در گیلان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علی دخی شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه با شبکه باران با بیان اینکه 107 پروژه در استان گیلان در دست ساخت است که شامل 520 کلاس درس با زیربنای بیش از 9 هزار متر مربع است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با اشاره به اجرای پروژه های دهمین سالگرد امسال، گفت: 20 فضای آموزشی با مساحت بیش از 15 هزار متر مربع به فضای امن آموزشی استان گیلان اضافه می شود. دهه صبح.

وی سرانه فضای آموزشی گیلان را بالاتر از میانگین کشوری عنوان کرد و افزود: بهبود سرانه فضای آموزشی در مناطق با تراکم جمعیتی بالا مانند رشتی و تالشی بیشتر است اما بیشترین سهم سرانه ما به هم متصل است. تا تخریب و بازسازی مدارس و ساخت فضاهای آموزشی برای ساکنین.نو نسبتا کمتر است.

وی با اشاره به اینکه 340 خیر حقیقی و حقوقی در استان گیلان در امر ساخت مدرسه مشارکت دارند، گفت: این خیرین تاکنون در ساخت 350 فضای آموزشی مشارکت داشته اند.

وی گفت: در سه سال گذشته 78 فضای آموزشی با سازه های جدید ساخته است صبحاعلام کرد: اولین مجتمع آموزشی در سه مقطع تحصیلی به مساحت 8 هزار متر مربع در واحد آنلاین رشت در مرحله اجرا قرار دارد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس شهرستان گیلان با اشاره به هوشمندسازی مدارس استان گفت: در 5 سال گذشته هر مدرسه ای که ساخته شده حداقل یک کلاس درس به ویدئو پروژکتور متصل است. و سال گذشته نیز اعتبار ویژه دریافت کرد. آه تو برای هوشمندسازی مدارس کنار گذاشته شد.

وی با بیان اینکه در سه سال گذشته 160 میلیارد لک تجهیزات خریداری و بین هنرستان های استان گیلان توزیع شده است، افزود: دو کارگاه هنرستان با مشارکت خیرین در شهرستان پیش بینی شده است. شفت ساخته شود

وی با بیان اینکه کلیه بخاری های نفتی مدارس در مناطقی که علوم پایه گاز داشتند آوردن وی بیان کرد: اولین استانی در کشور هستیم که هیچ مدرسه ای بخاری نفتی ندارد و تلاش می شود تا سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس استان بهبود یابد.

دکمه بازگشت به بالا